يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۹۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
مربی اسبق پرسپولیس گفت: بازی با نسف قارشی می‌تواند سخت ترین بازی پرسپولیس در گروهش باشد.
به گزارش پایگاه 598، ناصر ابراهیمی در خصوص صدرنشینی قاطع پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: بدون شک بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران، پرسپولیس است. آنها در آخرین بازی خود در آبادان نشان دادند راه‌های رسیدن به دروازه حریف را به قدری تمرین کردند که اعتماد به نفس لازم را برای رسیدن به گل های متوالی کسب کرده و طبق همان هم عمل می کنند.

مربی اسبق پرسپولیس اظهار داشت: قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال را باید به هواداران این تیم هم از حالا تبریک گفت. شاید خیلی ها دوست داشته باشند پرسپولیس در بازی با استقلال تهران بتواند جشن قهرمانی را بگیرد اما من می گویم غرور کاذب نباید به این تیم وارد کرد.

ابراهیمی در خصوص دیدار نخست پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی ازبکستان تصریح کرد: فکر می کنم این تیم حرفی برای گفتن مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نداشته باشد. با این حال دیدار اول هر تیمی در رقابت های گروهی، سختی های خاص خودش را با توجه به مجهول بودن تاکتیک حریف به همراه دارد. به همین خاطر فکر می کنم همین دیدار می تواند سخت ترین بازی پرسپولیس در لیگ برتر باشد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها