يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۹۸۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه عدم درخواست کالبدشکافی از سوی خانواده کاووس سید امامی به دلیل شفاف و روشن بودن مسئله است، گفت: متوفی پیراهن خود را به صورت حلقه آماده می‌کند و خودکشی را صورت می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره جزئیات خودکشی کاوسی سیدامامی اظهار داشت: آقای سیدامامی به جهت اینکه استاد دانشگاه بودند از لحاظ مکانی و رفاهی توجه ویژه‌ای به ایشان شده و اتاق مناسبی را در اختیارشان قرار داده بودند. بنابراین شرایط وی با بقیه زندانیان متفاوت بوده است.

وی با اشاره به فیلم خودکشی سیدامامی گفت: وی در فیلم تخت خود را به‌گونه‌ای با بالش و پتو آماده می‌کند که همه فکر کنند کسی روی تخت خوابیده است و مأموران وقتی اتاق وی را بررسی می‌کنند فکر می‌کنند وی در حال استراحت است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد:‌در جلسه‌ای که هیئت‌رئیسه با حضور نائب رئیس مجلس تشکیل داد همه به‌اتفاق خودکشی کاوسی سیدامامی را در زندان تائید کردند.

نقوی‌حسینی درباره عدم درخواست متوفی جهت کالبدشکافی گفت: مسئله کاملاً روشن است چراکه آقای سیدامامی پیراهن خود را به‌صورت حلقه آماده می‌کند و خودکشی را صورت می‌دهد و در فیلم همه‌چیز شفاف و گویا است. بنابراین عدم درخواست کالبدشکافی از سوی خانواده وی به دلیل شفاف و روشن بودن مسئله است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعيد هاشمي
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
علي مطهری: نشست نمایندگان با کارشناسان اطلاعات سپاه درباره فوت سیدامامی/ لحظه خودکشی در فیلم مشهود نیست
مطهری: نشست نمایندگان با کارشناسان اطلاعات سپاه درباره فوت سیدامامی/ لحظه خودکشی در فیلم مشهود نیست
مبارزه با جاسوسی کار تخصصی وزارت اطلاعات است و بهتر است این دو نهاد ( وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه) در کار یکدیگر دخالت نکنند.
http://www.asriran.com/
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها