کد خبر: ۴۳۷۹۸۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
«عصر ایرانیان» در گفتگو با نمایندگان مجلس، آخرین روند استیضاح وزیر راه را بررسی کرد؛
عضو کمیسیون عمران : نمایندگان مصر در استیضاح آخوندی، طرح را امضا کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، اوایل بهمن‌ماه سال جاری بود که بارش برف در کشور باعث اختلال جدی در سیستم حمل‌ونقل کشور خصوصاً تهران شد. روز 17 بهمن‌ماه بود که خبر استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح شد استیضاحی که این بار جدی به نظر می‌رسد. به گزارش «عصر ایرانیان» عملکرد آخوندی در حوزه راه و مسکن به نحوی بوده است که نمایندگان اصلاح‌طلب و عموماً طرفدار دولت اقدام به جمع‌آوری امضا برای استیضاح وی هستند. عدم مدیریت درراه‌های اعمم از هوایی (فرودگاه) ریلی و جاده‌ای در بارش برف اخیر عدم اتمام مسکن مهر و معطل نگه‌داشتن متقاضیان و مالکین این پروژه عظیم کشور، عدم توسعه ریلی و جاده‌ای و رویکرد آخوندی به سازمان نظام‌مهندسی کشور که با اعتراضات مهندسان و دانش‌آموختگان رشته‌های مهندسی مواجه شده است، از دلایل نمایندگان مجلس برای این موضوع هستند.

«عصر ایرانیان» در گزارشی با عنوان «دفاع از آخوندی برای اصلاح‌طلبان پرهزینه شده است»در گفتگو با 5 نماینده مجلس روند و میزان جدیت استیضاح وزیر راه و شهرسازی را بررسی کرد و در این گزارش روند به راه افتاده استیضاح آخوندی پیگیری شده است.

تاکنون 40 امضا جمع‌آوری‌شده است
در همین خصوص ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با «عصر ایرانیان» از ادامه جمع‌آوری امضا برای طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مجلس خبر داد و گفت: استیضاح هنوز تقدیم هیئت‌رئیسه نشده است و به‌زودی این عمل انجام خواهد شد. داداشی با اشاره به موج جدید بارش‌ها در کشور و احتمال وقوع اتفاقات قبل یادآور شد: وزارت راه می‌بایستی تدبیری اتخاذ کند تا راه‌های کشور به‌صورت بارش قبلی دچار و راه‌های کشور بسته نشود.نماینده مردم آستارا با دعوت از وزیر راه عنوان کرد: تدبیر ویژه و جدی برای وضعیت جاده‌های کشور اتخاذ کنند تا مردم در ترددهای بین‌شهری‌شان دچار مشکل نشوند.

نمایندگان مصر در استیضاح آخوندی طرح را امضا کرده‌اند
در همین رابطه حجت‌الاسلام مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت و عضو کمیسیون عمران مجلس به‌عنوان یکی از بانیان این استیضاح در گفتگو با «عصر ایرانیان» گفت: استیضاح آقای آخوندی در چند مرحله شروع‌شده و دارای چند موضوع متفاوت و مختلف است. افتخاری بابیان اینکه نمایندگان امضاکننده استیضاح مصمم بر این کار هستند،یادآور شد: تاکنون نزدیک 40 امضا جمع‌آوری‌شده است و تعدادی از نمایندگان اعلام آمادگی کرده‌اند و در حال جمع‌آوری امضاهای بیشتری هستیم.عضو کمیسیون عمران یادآور شد: فضای مجلس درگذشته این‌طور بوده است که تعدادی از نمایندگان طرح استیضاح را امضا می‌کنند و بعد به عناوین مختلفی از امضا خود صرف‌نظر می‌کنند؛ این روند باعث شده که تعداد از این نگران هستند که اگر طرح را امضا کنند این طرح ترتیب اثر داده نخواهد شد.نماینده مردم فومن و شفت بابیان اینکه این استیضاح جدی خواهد بود، عنوان کرد: از کسانی که بر بروی امضاهای خود مصمم و محکم هستند، کمک می‌گیریم تا طرح استیضاح را به سرانجام برسانیم.وی با اشاره به موج جدید برف و سرما و تکرار وقایع سری قبل در مسدود شدن جاده و فرودگاه با اشاره به یک‌ضرب المثل اظهار کرد: از قدیم گفته‌اند مؤمن از یک سوراخ 2 یار گزیده نمی‌شود، اما معمولاً وزارت راه از یک سوراخ هزاران بار نیش می‌خورد و وزارت راه باید متوجه باشد که وضعیت راه‌ها 2 باره اتفاق نیافتد.افتخاری بابیان اینکه ما صحبت‌های لازم را به وزارت راه انجام داده‌ایم، تأکید کرد: راه‌های ارتباطی کشور باید با تدابیر وزارت راه باید ایمن و باز باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها