کد خبر: ۴۳۸۰۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
همین یک قطعه عکس کافیست تا بدانیم نه آمریکا، نه کانادا، نه روسیه، نه فرانسه و نه هیچ قدرتی در جهان دلسوز داخل‌نشینان [...] ایران نیست.

این عکس میلاد خاوری، فرزند محمودرضا خاوری، بر روی بروشور تبلیغاتی املاک و مستغلات در کاناداست.

بی.بی.سی و ایران اینترنشنال و وی.او.ای و  مابقی مافیای نایاک-اعتدال که اگر مثلا در زلاندنو به یک کشاورز که اجدادش از ایران رد شده‌اند، در فلان انجمن محلی تخم مرغ طلا بدهند، «گزارش افتخار ایرانی در جهان» می سازد، نمی توانست در این 5 سال یک خبرنگار درب خانه این دزد بفرستد؟

اینهمه فعال کوفت و زهرمار در کانادا هر روز برای داخل‌نشینان نسخه می‌پیچند. آیا یکبار شد بروند دم خانه این دزد بی‌همه‌چیز یک زنگ بزنند و فرار کنند؟ یک گوجه پرت کنند؟

ماله‌کشان مقیم کانادا بلد نیستند بروند  دم خانه خاوری یک پلاکارد دست بگیرند، اما خوب بلدند وقتی شهرداری از بارش برف «غافلگیر» می شود، برای ما «وظایف شهروندی» در خصوص برف‌روبی جلوی درب منازل را گوشزد کنند.

در جای امن نشسته‌اند  و از حقوق گربه‌ها سخن می‌گویند و  مدام ما را استیضاح می‌کنند که «خودت چی؟»، «راهکارت کو؟»، «شما برای این مردم چه کردید؟» و....، اما ندیدیم جز برای رای دادن یا خوشگذرانی، یکبار درجایی که 10 هزار کیلومتر با گارد ضد شورش و اوین فاصله دارد، علیه فساد تجمع کنند...


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها