يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۱۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
سرمربی تراکتورسازی تبریز آنالیز ویژه‌ای روی بازی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و تیم الغرافه قطر انجام داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: سرمربی تراکتورسازی تبریز آنالیز ویژه‌ای روی بازی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و تیم الغرافه قطر انجام داد.

 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میهمان الغرافه قطر در دوحه است. الغرافه برای موفقیت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خرید‌های بزرگ و گران‌قیمتی انجام داده است که می‌توان در بین آن‌ها به وسلی اشنایدر هافبک مطرح هلندی و مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد.

طارمی که در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از پرسپولس به الغرافه رفت توانست در نخستین دیدار آسیایی این تیم مقابل الجزیره امارات گلزنی کند، اما هم تیمی هایش نتوانستند از گل او به خوبی محافظت کنند تا در پایان با نتیجه سه بر دو شکست بخورند.

از این رو ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتور برای شناخت کامل از نحوه عملکرد این بازیکن در ترکیب نماینده قطر، آنالیز ویژه‌ای روی وی انجام داده است تا مدافعان تراکتورسازی را آماده مهار وی کند. کادرفنی تراکتورسازی تبریز چند بازی اخیر طارمی با پیراهن الغرافه را زیر ذره بین قرار داده اند تا شناخت کاملی نسبت به وی کسب کنند.

تیم فوتبال تراکتوسازی تبریز ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه ۳۰ بهمن ماه در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه اختصاصی باشگاه السد در دوحه قطر به مصاف الغرافه می‌رود. شاگردان ارطغرول ساغلام در نخستین دیدار خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب الاهلی عربستان شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها