يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۱۷۷
زمان انتشار: ۱۶:۲۲     ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که شنبه گذشته چندین موشک از سوریه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که پس از عبور از مرکز «اسرائیل» در دریا سقوط کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه المیادین، رسانه‎های اسرائیلی مدعی شدند که موشک‎های سوری روز شنبه گذشته با عبور از آسمان حیفا و تل آویو در دریا سقوط کرده است.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که عبور موشک‌های سوری از مرکز اراضی اشغالی باعث توقف پرواز‌های فرودگاه بن گورین شده است.

پیشتر هم رسانه‌های اسرائیلی گفته بودند که یکی از موشک‌های پدافند هوایی سوریه، به حیفا رسیده بود.

روز شنبه گذشته در پی حمله جنگنده‎ اسرائیلی به خاک سوریه، سامانه دفاع هوایی سوریه با شلیک چند موشک، موفق شد جنگنده اف ۱۶ اسرائیل را در آسمان جولان اشغالی بزند به طوری که این جنگنده در الجلیل سرنگون شد.

بعد از جنگ اسرائیل و سوریه در جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷، این نخستین بار است که یک جنگنده اسرائیلی در سوریه، هدف پدافند هوایی ارتش سوریه قرار می‌گیرد و سرنگون می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها