أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۸۱۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از فوت یک نفر در شهرستان گیلانغرب به دلیل ریزش کوه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از فوت یک نفر در شهرستان گیلانغرب به دلیل ریزش کوه خبر داد.

رضا محمودیان با اشاره به بارندگی‌های شدید دو روز اخیر، گفت: به دلیل این بارش شدید در روستای "انجاورود" بخش مرکزی گیلانغرب یک مورد ریزش کوه داشتیم.

وی ادامه داد: این ریزش کوه باعث تخریب یکی از خانه‌های روستایی و فوت یک نفر شد، اما گزارشی از زخمی شدن سایر افراد نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه یادآوری کرد: بجز این منطقه در هیچ نقطه دیگر استان ریزش کوه و یا سیلاب و گرفتار شدن روستا‌ها گزارش نشده است.

محمودیان درباره وضعیت مناطق زلزله زده نیز با بیان اینکه بارندگی در این مناطق سیلابی نیست، تاکید کرد: در این مناطق هم موردی از گرفتار شدن چادر‌ها در سیلاب نداشتیم، اما به هر حال شدت بارندگی زیاد است و چادر‌ها هم تا اندازه خاصی مقاومت دارند و آب مقداری وارد چادر‌ها می‌شود.

وی از توزیع نایلون به میزان کافی بین زلزله زدگانی که در چادر ساکن هستند خبر داد و افزود: نیرو‌های امدادی از جمله هلال احمر، آتش نشانی و ... برای کمک به زلزله زدگان در آماده باش هستند.

به گفته این مسئول، در تمام نقاط استان برق برقرار است و موردی از قطعی برق به دلیل بارندگی نداشتیم.

محمودیان با اشاره به پای کار بودن نیرو‌های راهداری در تمام محور‌های استان، خاطرنشان کرد: تمام راه‌های استان باز است و انسداد راه به دلیل بارندگی، ریزش کوه و ... نداریم.

بارش‌ها در استان کرمانشاه از روز گذشته (جمعه) آغاز شده و طبق اعلام هواشناسی تا صبح امروز میانگین بارش‌های استان به ۴۰ میلیمتر رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها