يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۲۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
سخنگوی ناجا با اشاره به جزئیات خودکشی متهمی در کلانتری ۱۲ اراک که همزمان با ناآرامی‌ها در این شهر اتفاق افتاده بود، از بازبینی فیلم‌های تحت نظرگاه توسط بازرسی ناجا و محرز شدن خودکشی وی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سخنگوی ناجا با اشاره به جزئیات خودکشی متهمی در کلانتری ۱۲ اراک که همزمان با ناآرامی‌ها در این شهر اتفاق افتاده بود، از بازبینی فیلم‌های تحت نظرگاه توسط بازرسی ناجا و محرز شدن خودکشی وی خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی در واکنش به سرانجام بررسی‌ها در خصوص خودکشی یک متهم در کلانتری ۱۲ اراک همزمان با ناآرامی‌های رخ داده در این شهر اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود دستگیری این فرد هیچ ارتباطی به ناآرامی‌هایی که رخ داده بود نداشت و وی علاوه بر اعتیاد، سوابق دیگری هم در پرونده خود داشته است.

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه تحت‌نظرگاه‌های پلیس کاملاً به دوربین‌های نظارتی مجهز است گفت: پس از این اتفاق دوربین‌های تحت نظرگاه محل واقعه سریعاً مورد بازبینی و رصد قرار گرفت و فیلم‌های ماجرا به بازرسی ناجا ارسال شد تا ابعاد مختلف آن مشخص شود.

وی اضافه کرد: پس از بازبینی فیلم‌های دوربین‌های تحت نظرگاه پلیس، تصاویر این فیلم‌ها به طور کاملاً مشخص نشان می‌دهد که این فرد با پیراهن خودش دست به خودکشی زده است.

منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی و دادستانی نیز خودکشی این فرد را تایید کرده و ابهامی در این بخش وجود ندارد.

اواسط دی ماه امسال خبر یک خودکشی در یکی از کلانتری‌های اراک همزمان با بروز برخی ناآرامی‌ها در این شهر منتشر شد که به دنبال انتشار این خبر، فرمانده ناجا از دستور بررسی ابعاد مختلف این موضوع خبر داده بود و دادستان این شهر نیز دستگیری وی را بی‌ارتباط با ناآرامی‌های رخ داده دانسته و اتهام وی را حمل مواد مخدر اعلام کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها