أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۸۲۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمرزنجان از نجات ۱۵ کوهنورد زنجانی که در ارتفاعات شهرستان طارم گرفتار برف و کولاک شده بودند، خبرداد و گفت: یکی از این کوهنوردان به دلیل ریزش سنگ فوت کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمرزنجان از نجات ۱۵ کوهنورد زنجانی که در ارتفاعات شهرستان طارم گرفتار برف و کولاک شده بودند، خبرداد و گفت: یکی از این کوهنوردان به دلیل ریزش سنگ فوت کرده است.

شهرام میرزایی افزود: ساعت ۱۷ روز جمعه، جمعیت هلال احمر زنجان از طریق تماس تلفنی اعضای خانواده این کوهنوردان از موضوع مطلع شد.

وی ادامه داد: ۲ تیم جستجو نجات از جمعیت هلال احمر زنجان و ۳ تیم نیز از جمعیت هلال احمر طارم، راهی منطقه مورد نظر شدند تا بلکه قبل از تاریک‌تر شدن هوا این کوهنوردان گمشده را بیابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: این تیم متشکل از ۱۵ کوهنورد ۴۰ تا ۵۰ ساله آقا بودند که از ۲ روز پیش راهی ارتفاعات شهرستان طارم شده‌اند، اما به دلیل نبود آنتن تلفن همراه و مه غلیظ نتوانسته‌اند به مسیر خود ادامه دهند و در کوه گم شدند.

میرزایی با بیان اینکه کوهنوردان در حال حاضر خود را به روستای «جورجقان» در شهرستان طارم رساننده‌اند، گفت: مقصد اصلی این کوهنوردان، منطقه خشک‌رود بوده است، اما به دلایلی مسیر خود را گم کرده‌اند و متأسفانه یک نفرازاعضا به دلیل ریزش سنگ‌جان باخته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها