أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۸۲۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
گویا همسر یک بازیگر که خود تهیه‌کننده آلبوم موسیقی است، کار دعوت از مهمانان - خاصه مهمانان حوزه موسیقی - را برعهده‌ دارد!
به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان با انتقاد از دعوت از برخی مهمانان و خوانندگان در برنامه دورهمی نوشت:
 
مهمانان برنامه پنجشنبه شب دورهمی دو خواننده بودند که کم‌سوادی و شوخی‌های سطحی و کلام سخیف ترانه‌هایشان حاکی از تنزل سلیقه سیما در دعوت از مهمان است.

این دو مهمان با سن کم با تاکید بر یک شبه پولدار شدن و خوانندگی را خوشبختی دانستن، خواسته و ناخواسته، این‌گونه به مخاطب نوجوان و جوان القا کردند که خوشبختی در پولدار شدن و انجام کار موسیقی است! گویا همسر یک بازیگر که خود تهیه‌کننده آلبوم موسیقی است، کار دعوت از مهمانان - خاصه مهمانان حوزه موسیقی - را برعهده‌ دارد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعيد هاشمي
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
متاسفانه سطح كار ان قدر پايين آمده، كه هر فردي را به نام هنرمند و خواننده و ... در قاب تلويزيون جاي مي دهند! البته اين بي احترامي به شعور مخاطب نيز هست!
اين همه بزهكاري و فسادهاي مختلف در جامعه ناشي از همين القائات ناصحيح مي باشد كه جوانان فكر مي كنند بايد يك شبه ره صد ساله را بروند!
هر جواني باشد همين برداشت را مي نمايد كه كار و زحمت و تلاش، يك امر بيهوده مي باشد و هر كس بايد براي پولدار شدن يا خواننده شود و يا كارهاي اين چنيني ...!!!
پاسخ
مجيد
France
۱۴:۳۷ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
۰
۰
سعيد هاشمى خواننده كه ادعاى اهنگسازى و ترانه سراي هم داره !! يكى از ضعيف ترين و ناموفق ترين در كار موسيقى است سعيد هاشمى دائما در استوديوها ميچرخه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها