يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۲۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا روز دوشنبه در 18 استان کشور برف و باران می بارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، فریبا گودرزی اظهار داشت: برای جنوب کشور تا یک هفته آینده بارش پیش بینی نمی شود. تنها در استان کرمان به صورت پراکنده یک شنبه شب و صبح دوشنبه برای ساعاتی باران می بارد. سرعت وزش باد در این استان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه امروز احتمال آبگرفتگی در غرب و شمال غرب کشور وجود دارد، افزود: برای استان های کرمانشاه، کرستان، آذربایجان غربی،شرقی و جنوب اردبیل بارش شدید باران و آبگرفتگی پیش بینی می کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: برای اردبیل در ساعات آینده بارش برف پیش بینی می شود.

گودرزی با بیان اینکه فردا بیشترین بارش ها در استان های لرستان، ایلام، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد است، گفت: استان های ساحلی خزر، زنجان، همدان،قزوین، البرز و تهران امروز و فردا بارانی هستند. بارش ها تا دو شنبه شب در کشور به صورت برف و باران است.

وی در مورد وضعیت هوای تهران گفت: عصر امروز بارش باران در تهران قطع می شود اما در اواخر روز بار دیگر بارش ها آغاز و تا روز دوشنبه ادامه دارد. هوای تهران در روز دوشنبه بار دیگر در شرایط پاک و کارت پستالی قرار می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها