يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۲۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم‌تصویب پیشنهاد افزایش منابع پرداخت یارانه‌های نقدی گفت: سال آینده ۲۳میلیون نفر از صف دریافت یارانه حذف خواهند شد.

به گزارش پایگاه 598، جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص هدفمندی و پرداخت نقدی یارانه‌ها گفت: پیشنهاد افزایش 10هزار میلیارد تومانی پرداخت نقدی یارانه‌ها از سوی آقای حاجی‌بابایی مطرح شد، اما نمایندگان با این پیشنهاد مخالفت کردند.

کوچکی‌نژاد ادامه داد، این پیشنهاد به‌دنبال افزایش رقم پرداخت یارانه نقدی به 40هزار میلیارد تومان بود که محل تأمین آن از افزایش میزان فروش حاملهای انرژی و سایر روشها بود، به این معنا که به‌عنوان مثال در سال آینده از محل افزایش فروش بنزین روزانه از 70میلیون لیتر به 80میلیون لیتر درآمد اضافی صرف پرداخت یارانه نقدی و جلوگیری از حذف یارانه‌بگیران شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: از آنجا که پیش‌بینی می‌شد این پیشنهاد در سال آینده محقق نشود و از طرفی امکان افزایش قیمت حاملهای انرژی وجود داشت با آن مخالفت شد.

وی افزود: در مصوبه کمیسیون تلفیق پیشنهاد پرداخت نقدی 23هزار میلیارد تومانی دولت به 30هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. با پیشنهاد دولت 33میلیون نفر در سال آینده از صف دریافت یارانه حذف می‌شدند، اما با مصوبه جدید 23میلیون نفر حذف می‌شوند.

به‌گفته این عضو کمیسیون تلفیق بودجه، با عدم تصویب این پیشنهاد سال آینده 23میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی حذف می‌شوند، اما قیمت حاملهای انرژی افزایش نخواهد یافت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها