أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۸۲۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از فرود هواپیمای مسیر مشهد - ایلام در فرودگاه کرمانشاه به دلیل شرایط نامساعد جوی فرودگاه ایلام خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، مجتبی بیاتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یک فروند هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی "آسمان" در مسیر مشهد به ایلام به دلیل شرایط نامساعد جوی فرودگاه ایلام، در فرودگاه کرمانشاه نشست.

وی ادامه داد: این هواپیما ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه امروز (۲۹ بهمن) در فرودگاه کرمانشاه نشست و تمام مسافران آن به سلامت و بدون مشکل پیاده شدند.

بیاتی با اشاره به بارندگی و وزش باد شدید در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: علی رغم این شرایط جوی فرودگاه کرمانشاه فعال است و نشست و برخاست‌ها بدون مشکل انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
خداروشکر. دیگه تحمل یه اندوه دیگه نداریم
قطار تبریز
پلاسکو
زلزله
سانچی
هواپیمای یاسوج
امیدوارم دیگه نباشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها