أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۸۳۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
جمعی از نمایندگان در نامه‌ای به آقای روحانی با اشاره به تقدیم طرح استیضاح وزرای کار و رفاه خواستار استعفای این وزرا پیش از بررسی استیضاح شدند.
به گزارش پایگاه 598، نماینده مردم گچساران در مجلس از نامه جمعی از نمایندگان به رییس‌جمهور برای استعفای وزرای راه و رفاه خبر داد.

به گزارش تابناک، غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: جمعی از نمایندگان در نامه‌ای به آقای روحانی با اشاره به تقدیم طرح استیضاح وزرای کار و رفاه خواستار استعفای این وزرا پیش از بررسی استیضاح شدند.

وی افزود: نمایندگان در نامه به آقای روحانی عنوان کردند که بی‌انگیزگی،‌ سستی و رخوت در مواجهه با مشکلات و بحران‌ها و کم دقتی در اولویت‌بندی و همچنین بحران‌های اخیر در امور اجرایی و مدیریتی همچون بحران‌های حمل و نقل، عدم موفقیت در کاهش حداقلی مشکلات جوی و سیاسی کاری بیش از حد در اداره امور سازمان‌هایی که متولی بخشی از امور بنگاه‌های اقتصادی هستند ایجاب می‌کند آقایان آخوندی و ربیعی از کابینه خارج شوند و مدیران با انگیزه‌ای جایگزین آنها شوند تا روح جدیدی در کابینه دمیده شود.

تاجگردون خاطرنشان کرد: جمعی از نمایندگان همچنین طرح استیضاح وزرای راه و رفاه را تقدیم هیات رییسه مجلس کردند.

به گفته وی، عدم توانایی در مواجهه با بحران‌های موجود در سیستم حمل و نقل کشور، عدم نظارت بر سیستم ناوگان هوایی و ریلی و بروز مشکلات، عدم اجرای برنامه‌های ارائه شده به مجلس در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، بی‌انگیزگی در اداره امور وزارتخانه ذیربط و عدم پاسخگویی مناسب به مردم و نمایندگان آنها از محورهای استیضاح وزیر راه است.

تاجگردون همچنین عدم توانایی در اداره امور بنگاه‌های وابسته به وزارت رفاه از قبیل شستا، هواپیمایی آسمان، کشتیرانی، عدم توجه به ساماندهی ساختار نیروی انسانی و مقابله با باندهای سیاسی و اقتصادی در بنگاه‌های وابسته و بالا رفتن بدهی بیش از حد در سازمان‌های وابسته از قبیل تامین اجتماعی و بازنشستگی به سیستم بانکی و عدم نوسازی و نبود مدیریت مناسب در هواپیمایی آسمان را به عنوان محورهای استیضاح وزیر رفاه عنوان کرد.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، اضهار داشت: طرح استیضاح وزرای راه و رفاه تقدیم هیات رییسه مجلس شده و در صورتی که ربیعی و آخوندی استعفا ندهند این استیضاح‌ها به جریان خواهد افتاد.

وزرای راه و کار استعفا دهند وگرنه استیضاح می شوند؛


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها