أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۸۴۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
یک رام قطار باری در دیزباد پائین نیشابور از ریل خارج و واژگون شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، یک رام قطار باری در ایستگاه دیزباد نیشابور از کنترل خارج و واژگون شده است.

براساس این گزارش، بار اصلی این قطار سنگ آهن بوده و از کرمان به‌سمت نیشابور در حال حرکت بوده که به‌علت خارج شدن کنترل آن از دست راننده، قطار از ریل خارج و واژگون می‌شود.

سعید شیبانی، فرماندار نیشابور با تأیید این خبر اظهار داشت: این اتفاق در محدوده دیزباد است و در حوزه مشهد قرار دارد و قطار نیز از نوع باری بوده و از خط خارج شده است؛ این قطار هنوز وارد حریم جغرافیایی نیشابور نشده است.

حجت‌علی شایان‌فر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به حادثه واژگونی قطار در محور نیشابور اظهار داشت: این قطار از نوع باری بوده و بار آن هم گُندله به مقصد فولاد خراسان بوده است. این قطار، در محل ایستگاه دوراهی مسیر شرق دچار سانحه شده و در حال حاضر تردد در مسیر مشهد - تهران برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی افزود: با تدابیر پیش بینی تردد قطارها در حال انجام است؛ بار این قطار خوشبختانه خطرناک نبوده و سانحه واقع شده نیز تلفات جانی نداشته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها