يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۴۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تشریح برخی جزئیات نشست امروز این کمیسیون برای بررسی سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: وزیر کار به دستور رئیس جمهور در این جلسه حضور نیافت.
به گزارش پایگاه 598، شهرام کوسه غراوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران برای بررسی حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اظهارداشت: آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون حضور یافت اما آقای ربیعی وزیر کار (به عنوان متولی هواپیمایی آسمان) علیرغم دعوت کمیسیون، به دلیل دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه فقط آقای آخوندی در این خصوص صحبت کند، در این جلسه حضور نیافت.
 
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه قرار بود علل سقوط هواپیما برسی شود اما تا زمانی که جعبه سیاه هواپیما پیدا نشود، نمی توان درباره علل و عوامل حادثه صحبت کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ عذرخواهی بین مسئولان کشور وجود داشته باشد، گفت: مسئولان باید به افکار عمومی پاسخ دهند تا علل و عوامل ناامنی پروازها مشخص شود.
 
کوسه غراوی اظهارداشت: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که در منطقه حضور داشته است و با کمک فرمانده کل ارتش و سازمان های دیگر لاشه هواپیما را پیدا کرده است. طبق اطلاعات موجود اجساد بیش از ۳۰ نفر از مسافران هواپیمای ای تی آر پیدا شده است.
 
وی در خصوص ادعای برخی رسانه ها مبنی بر تماس تلفنی یکی از مسافران با خانواده اش، عنوان کرد: این تماس قبل از حادثه صورت گرفته است و شدت حادثه به قدری بوده که امکان ندارد، فردی زنده مانده باشد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها