يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۴۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
۸ نفر از ۱۵ ماهیگیر هندی که در اکتبر ۲۰۱۷ به جرم ورود غیرقانونی به آبهای ایران بازداشت شده بودند، پس از چند ماه آزاد شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، ۸ نفر از ۱۵ ماهیگیر هندی که در اکتبر ۲۰۱۷ به جرم ورود غیرقانونی به آب‌های ایران بازداشت شده بودند، پس از چند ماه آزاد شدند. هنوز ۶ ماهیگیری هندی دیگر در جزیره کیش در بازداشت به سر می‌برند.

ام تی کراسلین، یکی از ماهیگیران آزاد شده گفت: «ما در دوبی کار می‌کردیم و به ماهیگیری می‌رفتیم. ۱۵ نفر از ماه روز ۲۴ اکتبر در حالی که با دو قایق در حال ماهیگیری بودیم دستگیر شدیم. از آن زمان به این طرف پیام‌هایی به خانواده هایمان ارسال کرده و خواستار کمک بودیم به امید اینکه به خانه برگردیم.»

وی افزود: «ما در مدت بازداشتمان و پس از اطلاع رسانی به سفارت هند در ایران اجازه یافتیم ویدئو‌هایی برای خانواده هایمان ارسال کنیم.»

به گفته این ماهیگیر، این اتفاق به صورت مکرر برای ماهیگیران هندی رخ می‌دهد. آن‌ها در حین ماهیگیری از مرز عبور می‌کنند و بازداشت می‌شوند. باید رابطه هند با این کشور‌ها تغییر کند. وقتی ماهیگیران هندی به اتهام عبور از مرز بین قطر و بحرین بازداشت می‌شوند، ماه‌ها در بازداشت نمی‌مانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها