أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۸۵۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
در حاشیه عکس‌های خبرساز شده از پست‌های برق خیابان انقلاب؛
عکسهای خبرسازشده از پستهای برق خیابان انقلاب، نشان از تفکر پاک کردن صورت مسئله دارد. هر آدم عاقلی میداند مسئله بلندی نیست و مگر تنها بلندیهای انقلاب، پست برق است؟ البته این کار در صلاحیت شهرداری یا اداره برق باید بوده باشد که هر دو دست یک جریان است که بخش بزرگی از ان، مدعی مخالفت با حجاب اجباری و...به نام حقوق شهروندی است و از اساس مشکوک به نظر میرسد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، عکسهای خبرسازشده از پست‌های برق خیابان انقلاب، نشان از تفکر پاک کردن صورت مسئله دارد.

هر آدم عاقلی می‌داند مسئله بلندی نیست و مگر تنها بلندی‌های انقلاب، پست برق است؟

یکسر ماجرا برنامه واقعی و پیگیری نکردن قانون در ماجرای حجاب بویژه در بخش فرهنگی ان است یکسرش هم برنامه ریزی ضدانقلاب و تجدیدنظرطلبان برای گرفتار کردن نظام و گذاشتن مردم در برابر نظام که راه حل هیچ کدامش این نیست.

البته این کار در صلاحیت شهرداری یا اداره برق باید  بوده باشد که هر دو دست یک جریان است که بخش بزرگی از ان، مدعی مخالفت با حجاب اجباری و...به نام حقوق شهروندی است و از اساس مشکوک به نظر میرسد.

اگر هم نهاد دیگری کرده که بعید است یا مردمی خودجوش که بعیدتر بدسلیقگی است.

این اقدامات مشکوک بیش از همه چیز میتواند پازل فرار از پاسخگویی و فراموش کرن مسائل اصلی که ناکارآمدی و پیگیری نکردن اقتصاد مقاومتی و مقابله با تبعیض است پر کند و البته هر مبارزه واقعی با عناصر مخل امنیت اخلاقی را و هر حرکت درست را به همین نام سرکوب کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
بالاخره بهتر از هیچ کار نکردن است. دستشان درد نکند که اقلا این یک کار را انجام دادند. بقیه اش هم وظیفه نیروی انتظامی است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها