أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۸۶۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
مازندران استانی سرسبز با آب و هوای معتدل، طبیعت بی نظیر و چشم نواز در شمال ایران و در نوار ساحلی جنوب دریای خزر قرار گرفته است. این استان با 338 کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، دامنه های جنگلی و کوهستانی، رودخانه های پرآب، چشمه های آب و معدنی پرشمار، آبشارها، غارها و بیش از 800 اثر تاریخی و فرهنگی ثبت شده و باعث شده این استان در بخش طبیعت گردی، قطب گردشگری کشور به شما برود و هرساله پذیرای نزدیک به دوازده میلیون نفر گردشگر داخلی و ده ها هزار توریست خارجی باشد که به ویژه در ایام نوروز به این استان سفر می کنند.

 

این استان شهرستان زیبای ساری را در دل خود جای داده است شهرستان ساری به عنوان مرکز استان مازندران دارای اماکن دیدنی و جاذبه های مختلف تاریخی و طبیعی است و اگر از آن دسته از مسافران و گردشگران که به دنبال طبیعت بکر اعم از جنگل، کوه و چشمه های زلال و متنوع هستید بهتر است سری به بخش چهاردانگه شهرستان زیبای ساری بزنید جایی که نه از هوای شرجی خبری است و نه گرمای طاقت فرسا.

همچنین این شهرستان جاذبه های دیدنی و گردشگری مشهور دیگری از جمله: دریاچه خورت چشمه های باداب سورت و پناهگاه های حیات وحش و بسیاری دیگر است که شما میتوانید در یک سفر چند روزه به این استان و شهرستان از آنها بازدید کنید.

سامانه هوشمند گردشگری جاینت به شما پیشنهاد می کند به جای اینکه زمان زیادی را در جاده های پر ترافیک و گاهی هم خطرناک و پر پیچ و خم کوهستانی البرز تلف کنید تنها با خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد به ساری و بلیط هواپیما ساری به مشهد از این سایت با خیالی راحت تر سفر کنید و زمان بیشتری را برای دیدن از جاهای دیدنی و طبیعی سپری کنید. شما با ورود به این سایت میتوانید بهترین زمان و مناسب ترین قیمت را انتخاب و برای خود و خانوادتان بلیط تهیه کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که شهرهای حاشیه دریای خزر در روزهای نوروزی بارانی است و گاهی ممکن است پروازها با تاخیر و یا با کنسلی مواجه شوند، جاینت با دارا بودن بخش اطلاعات پرواز فرودگاه ساری می تواند در آن روزهای بارانی دغدغه های شما را کاهش دهد و شما با جستجو در آن بخش از وضعیت پروازی خود مطلع و آگاه شوید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها