يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۶۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
عراقچی با بیان اینکه به سیاستهایمان در منطقه ادامه می دهیم، گفت: براساس گزارش یک طرفه بنا داشتند در شورای امنیت قطعنامه ای را مطرح کنند که ناکام ماند و این شکست چندباره واشنگتن برای کشاندن ایران به شورای امنیت است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان امروز (سه شنبه) در حاشیه همایش ملی دیپلماسی آب و فرصتهای هیدروپلیتیک غرب آسیا و در جمع خبرنگاران درباره نشست شب گذشته در شورای امنیت و قطعنامه پیشنهادی انگلستان برای محکوم کردن ایران در بحث یمن عنوان کرد:مغرضانه بودن این اتهامات و نحوه تنظیم گزارش کارشناسی کمیته تحریم یمن در شورای امنیت، کاملا روشن بود. کمیته مزبور حتی قبل از اینکه به ایران برای بررسی بیایند و اینکه حرفهای ما را بشنوند قضاوت خودشان را کرده بودند و میزان تاثیرگذاری دیگران در این گزارش کاملا مشخص بود. 

وی افزود: براساس آن گزارش یک طرفه بنا داشتند در شورای امنیت قطعنامه ای که به ایران اشاره داشت را مطرح کنند که ناکام ماند و این شکست چندباره دولت آمریکا است برای کشاندن ایران به شورای امنیت.

معاون وزیر خارجه خاطرنشان کرد: در سال گذشته دولت آمریکا چندین بار تلاش کرده که پای ایران را مجددا به شورای امنیت باز کند که هر بار ناکام مانده، چه در بحث آزمایش های موشکی ایران و چه در بحث آشوب های داخلی و چه در بحث یمن چندین بار آمریکا تلاش کرده و شکست خورده و این نشانه دیگری از انزوای آمریکا در صحنه بین الملل و نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: ما حتما به سیاستهای خودمان در منطقه به شکلی که تامین کننده منافع کشور باشد، ادامه می دهیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها