يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۶۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
حقوق اعضای کابینه در سال اخر حدود 5 میلیون بود و قبل از ان 4 میلیون بود.
به گزارش پایگاه 598، میرتاج الدینی معاون پارلمانی دولت احمدی نژاد در بخشی از گفتگوی خود با جهان گفت: زمانی با تصمیم رییس جمهوری می خواستند آقای ملک زاده را به عنوان معاون اداری مالی برای وزارت امور خارجه تعیین کنند، معارفه هم برای آن گذاشته بودند من در مجلس دیدم که خیلی فضا سنگین است این قضیه انجام بشود، مشکلاتی پیش می آید رابطه مجلس و دولت به هم می خورد. آقای دکتر صالحی هم وزیر امور خارجه بود روزی را که برای معارفه اعلام کرده بودند، من صبح زنگ زدم به ایشان گفتم که مجلس به این قضیه معترض است، شما ببینید چی کار می توانید بکنید.

- با رییس جمهور صحبت بکنید من هم صحبت می کنم، یک راه حلی برای این پیدا کنیم. اگر ایشان را منصوب کنید مشکلات پیش خواهد آمد. ایشان به رییس جمهور زنگ زده بود، من هم در هیات رییسه بودم. یک موقع دیدم از دفتر رییس جمهوری زنگ زدند و احمدی نژاد خیلی شدید و عصبانی گفت که آقای تاج الدینی به شما چه ارتباط دارد که به وزیر خارجه گفتید معارفه انجام ندهید.

- نظرتان در مورد جنجال های رد وبدل شده آن موقع بین آیت الله آملی و آقای احمدی نژاد در مورد بازدید از زندان اوین چیست؟

 براساس اصول قانون اساسی رییس جمهوری می تواند در هر موردی سوال کند و اطلاع پیدا کند و آن اصل را نسبت به اجراش درخواست کند. این اختیار را قانون اساسی به رییس جمهوری داده است.بحث احمدی نژاد نیست بحث قانون اساسی است. من خودم برداشتم از اصول قانون اساسی این است رییس جمهوری می تواند.

- حقوق اعضای کابینه در سال اخر حدود 5 میلیون بود و قبل از ان 4 میلیون بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها