امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۳۸۶۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
مردم می‌توانند برای اعلام شکایات خود در زمینه بهداشت اماکن عمومی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند؛ این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و در روز‌های تعطیل و غیر تعطیل فعال خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت جزییات نظارت‌های نوروزی بر بهداشت اماکن عمومی را اعلام کرد.

محسن فرهادی درباره جزییات نظارت‌های نوروزی نیرو‌های بهداشت محیط وزارت بهداشت بر اماکن عمومی، رستوران‌ها، اماکن تهیه و طبخ غذا و ... گفت: این برنامه از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ ادامه دارد. این فعالیت به صورت ۲۴ ساعته و در دو نوبت هشت صبح تا هشت شب و هشت شب تا هشت صبح با کمک تیم‌های ثابت و سیار اجرا می‌شود.

وی افزود: در این نظارت‌ها تمرکز بر اماکن مسافرپذیر، رستوران‌های بین راهی، هتل، متل، پانسیون‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و همچنین جایگا‌های پمپ بنزین خواهد بود. علاوه بر آن نظارت بیشتری بر شیرینی‌سراها، رستوران‌های داخل شهر، فست فود‌ها و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه انجام می‌شود.

فرهادی تاکید کرد: شیرینی فروشی‌ها از نظر استفاده از اسانس، رنگ، طعم دهنده‌ها، شیرین کننده‌ها و میزان و کیفیت روغن مورد استفاده در شیرینی‌ها و همچنین ابزار مورد استفاده و فضای سازه پخت شیرینی بررسی می‌شوند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت همچنین اضافه کرد: واحد‌های گشت بهداشت محیط به صورت ثابت و سیار فعالیت می‌کنند. گشت‌های ثابت ارتباط مستقیمی با سامانه بهداشت ۱۹۰ دارند و شکایت‌های مردمی را دریافت و تیم‌های عملیاتی و سیار را هدایت می‌کنند. همه معاونت‌های بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نیز این برنامه را اجرا می‌کنند.

فرهادی همچنین تاکید کرد: مردم می‌توانند برای اعلام شکایات خود در زمینه بهداشت اماکن عمومی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند؛ این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و در روز‌های تعطیل و غیر تعطیل فعال خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها