يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۷۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
افشای ۲۵ سال حقوق غیر قانونی جناب زیباکلام!
در حالی که صادق زیباکلام اخراج خود از دانشگاه آزاد را به علت اختلاف نظر سیاسی می‌داند، اما سردبیر رجانیوز، در توییتی نوشت: زیباکلام همزمان با استخدام در دانشگاه تهران، ۲۵ سال در دانشگاه آزاد هم استخدام بود و حقوق می‌گرفته، دانشگاه آزاد ۱۰۰۰ استاد دوشغله را اخراج کرده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در حالی که صادق زیباکلام اخراج خود از دانشگاه آزاد را به علت اختلاف نظر سیاسی می‌داند، اما سردبیر رجانیوز، در توییتی نوشت: زیباکلام همزمان با استخدام در دانشگاه تهران، ۲۵ سال در دانشگاه آزاد هم استخدام بود و حقوق می‌گرفته، دانشگاه آزاد ۱۰۰۰ استاد دوشغله را اخراج کرده است.



همچنین فرهاد رهبر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مدعی شده اند که اخراج شده اند از جمله یکی از اساتید دانشگاه تهران، گفت: ما کسی را اخراج نکردیم. بلکه اعلام کردیم فعالیت شما غیرقانونی است چرا که از دو جا حقوق می گیرید. شما می توانید دانشگاه تهران را رها کنید و اینجا استخدام شوید و یا می توانید در دانشگاه تهران باشید و در دانشگاه آزاد به صورت حق التدریس فعالیت کنید.


رهبر با بیان اینکه ادامه همکاری دانشگاه آزاد با اساتید در حال تغییر است، افزود: اگر این استاد می خواهد تعبیر اخراج را به کار ببرد، ایرادی ندارد. خودش می گوید اخراج شده، پس اخراج شده. حتماً کاری کرده که اخراج شده است، حتما به خود شک دارد. آن وقت من بیایم به او بگویم که به خودت شک نداشته باش!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اینکه فردی از دو جا حقوق بگیرد غیر قانونی است. کرسی های کار ما محدود است و اگر کسی بخواهد چند کرسی را اشغال کند، نمی توانیم جوانان جویای کار را مشغول به کار کنیم.

رهبر خاطرنشان کرد: به طور مثال استادی داریم که در یک دانشگاه دولتی استخدام است و در دانشگاه آزاد نیز استخدام است و در چند واحد دانشگاه هم به صورت حق التدریس فعالیت می کند. بنابراین شیوه قرارداد ما با این اساتید تغییر کرده که این اساتید می توانند به صورت حق التدریس فعالیت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
این هزار نفر فرهیخته ایرانی میدونستند که کاری غیر قانونی است و این کار را انجام دادند یا نمی دانستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
یعنی این مردک دوجا استخدام بوده ؟ حتما چهار تابعیتی هم هست .انگلس وامریکا و اسراییل
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
دلیلش اینکه دانشجو کم شده و توی همه دانشگاه های آزاد دارند استاد و کارمند را کم می کنند و صداشم جایی در نمیاد ولی این آقای زیبا کلام تریبون داره زود صداش به همه جا میرسه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
عجب رسوایی بزرگی. بعد فقط همین صادق زیباکلام فقط این حالت را داشته؟ بقیه اساتید دولتی هیچ کدام در دانشگاه آزاد عضو نیستند؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
یعنی 25 سال بوده که دانشگاه آزاد خبر نداشته ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستند؟!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۱
دلیل اعتبار زیاد واحد علوم تحقیقات به اساتید مدعو این دانشگاه هستش. آقایی که مدعی هستند برخی اساتید در دانشگاه‌های سراسری هم مشغول بوده‌اند، باید بدانند که در بسیاری از رشته‌ها واحد علوم تحقیقات نمیتوانست صرفاً به اساتید جوان و کم‌تجربه اتکا کند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
دو شغله دیگری در کشور سراغ نداشتید. فقط همین پیدا شد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
الان میشه مواضع غیرانقلابی و بعضا ضد نظام این اقا رو تفسیر کرد.حرام خواری چه به روزگار انسان میاره؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
... اسرائیلی ...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
....
دماغش رو بگیری بندای کفشش وا میشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها