أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۸۷۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
باک خالی برجام!
نکته‌ای که سفیر کشورمان در آلمان به آن اشاره کرد تکذیب ماجرای اتفاق افتاده نبود، بلکه تنها به این نکته بسنده کرد که در سفر پروازی آقای ظریف خللی وارد نشده است، که خود این امر قابل نقد است، یعنی باید وزارت دفاع آلمان و ارتش این کشور برای سوخت رسانی پیش قدم شوند تا برای سفر رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان خللی وارد نشود!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، برخی محافل رسانه‌ای آلمان در خبری مطرح کردند شرکت‌های سوخت‌رسانی این کشور از تأمین سوخت برای هواپیمای ظریف امتناع کرده‌اند حال این سوال مطرح می‌شود که چرا تیم رسانه‌ای همراه با آقای ظریف پیش از این رسانه‌ها، خبری مخابره نکردند؟ و چرا وزارت خارجه به ادعای مطرح شده جهت تنویر افکار عمومی هنوز پاسخ مشخصی نداده است و تنها سفیرکشورمان در آلمان به این نکته بسنده کرد که هیچگونه خللی در برنامه پروازی وزیر امور خارجه در جریان سفر به مونیخ به وجود نیامده است که خود مهر تاییدی بر عدم اجرای تعهدات برجامی از سوی غرب است و هنوز برخی سنگ اروپا را به سینه می‌زنند!



دیروز برخی رسانه‌های آلمانی مدعی دست گل جدید غرب در قبال برجام شدند، چنانچه با تیتر خودداری شرکت‌های سوخت‌رسانی آلمان از تأمین سوخت برای هواپیمای ظریف، نوشتند شرکت‌های سوخت‌رسانی فرودگاه شهر «مونیخ» به بهانه رعایت تحریم‌های آمریکا از تأمین سوخت برای هواپیمای حامل «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران خودداری کردند.

وبگاه دویچه وله گزارش داد پیش از آغاز کنفرانس امنیتی مونیخ، شرکت‌های نفتی فرودگاه این شهر حاضر به سوخت‌رسانی به هواپیمای حامل وزیر خارجه ایران نبودند و با دخالت وزارت دفاع و امور خارجه بود که جلوی یک رسوایی گرفته شد.

روزنامه اشپیگل هم نوشته است دولت آلمان به زحمت موفق شده از ایجاد یک جنجال و آبروریزی جلوگیری کند، زیرا بعد از امتناع شرکت‌های نفتی از سوخت‌رسانی به هواپیمای وزیر خارجه ایران، وزارت خارجه آلمان از وزارت دفاع کمک خواسته و دولت مجبور شده با تانکرهای سوخت‌رسان ارتش این اقدام را انجام دهد.

وزارت خارجه ایران قبل از سفر ظریف به کنفرانس امنیتی مونیخ از فرودگاه این شهر خواسته بود سوخت لازم برای پرواز هواپیمای حامل وزیر خارجه ایران به سمت مسکو را فراهم کند اما، فرودگاه این درخواست را رد کرده بود.

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ گفته با زحمت فراوان، حضور ظریف و هیئت همراه وی در مونیخ امکان‌پذیر شده است. دویچه‌وله» نوشته است: این نخستین بار نیست که وزیر امورخارجه ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت می‌کند. اما حتی در دوره تحریم‌های سخت بین‌المللی علیه ایران هم، هواپیمای حامل وزیرامورخارجه و همراهانش هیچ‌گاه دچار "مشکل سوخت‌رسانی" به دلیل تحریم‌ها نشد.

فولفگانج ایشنگر، رئیس بخش انجمن رسانه‌ای کنفرانس مونیخ، گفته تدارک مشارکت ظریف در کنفرانس مونیخ یک «دشواری بزرگ» بود. این مقام آلمانی از دو وزارت‌خانه خارجه و دفاع آلمان برای سوخت‌گیری هواپیمای ظریف درخواست کمک کرده بود.در نهایت، نیروی هوایی آلمان برای هواپیمای ایرباس ظریف سوخت فراهم کرد.

توافقی که قرار بود با ایجاد محدودیت در فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، تحریم‌های اقتصادی را برچیند اما، خود اکنون یک معضل تبدیل شده است بطوری که به نظر می‌رسد نه راه پس داریم و نه راه پیش!

برجامی که قرار بود برای ملت ایران آب و نان شود، گره‌های اقتصادی را باز کند، مشکل بانکی را برطرف کند و خلاصه با گسترش و توسعه مناسبات بویژه هموار شدن مسیر اقتصادی و از همه مهمتر رفع ظالمانه تحریم‌های ضد ایرانی چشم‌انداز روشنی را برای آینده اقتصاد کشور ترسیم کند حالا گویا به بازی دو سر باخت آن هم برای جمهوری اسلامی تبدیل شده است!

وعده‌های داده شده تاکنون بیشترشان محقق نشده است؛ شاهد هستیم بعد از اجرای برجام با وجود انجام تعهدات زودتر از موعد جمهوری اسلامی اما، طرف غربی زیر بار اجرای تعهدات خود نرفت و همچنان نیز برای اجرا سنگ‌اندازی می‌کند.

البته سفیر کشورمان در آلمان، در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اخبار منتشر شده اظهارکرد: اجلاس امنیتی مونیخ با حضور بسیاری از دولتمردان و وزرای کشورهای مختلف به میزبانی دولت آلمان برگزار شد و کشور متوقف فیه نیز بر اساس تعهدات خود بعنوان میزبان و عرف بین‌المللی تسهیلات لازم برای حضور مقامات میهمان را فراهم کرده است و هیچگونه خللی در برنامه پروازی وزیر امور خارجه کشورمان و هیات همراه بوجود نیامده است.

در همین رابطه، وزارت دفاع آلمان در همین زمینه اعلام کرد: پس از آن‌که شرکت‌های نفتی به دلیل ترس از تحریم‌های آمریکا از سوخت‌رسانی به هواپیمای حامل وزیر امور خارجه ایران در فرودگاه مونیخ سر باز زدند، وزارت دفاع آلمان دخالت و به این مساله رسیدگی کرده است.وزارت دفاع آلمان اعلام کرد که نیروی هوایی بوندس ور در تاریخ ۱۸ فوریه در فرودگاه مونیخ به هواپیمای حامل ظریف سوخت‌رسانی کرده است.اما بنابر اعلام وزارت دفاع آلمان، پس از این‌که ارتش این کشور برای سوخت‌رسانی به هواپیمای حامل وزیر خارجه ایران اعلام آمادگی کرد، این مساله رفع شد.

چند نکته پیرامون ادعای رسانه‌های آلمانی که حالا وزارت دفاع آلمان نیز آن را تایید کرد قابل تامل است، اینکه با وجود امتناع شرکت‌های سوخت‌رسانی آلمان برای سوخت‌رسانی هواپیمای رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان تیم رسانه‌ای همراه با آقای ظریف باید درانتشار پیش‌دستانه این اتفاق غیر قانونی، افکارعمومی را برای مطالبه از آلمان هدایت می‌کرد، نه اینکه در یک واکنش منفعلانه اجازه دهند متخلف قانونی در مقام یک فاتح خبر را منتشر کند.

اینکه چرا رسانه‌های داخلی در اینگونه مواقع سکوت مصلحت اندیشانه می‌کنند نیز جای تامل است! وقتی چیزی منتشر نمی‌کنند رسانه‌های غربی با مطرح کردن یک ادعا، گوی سبقت را از محافل رسانه‌ای داخلی می‌ربایند و آلمان در دیپلماسی رسانه‌ای پیش‌دستی می‌کند.

نکته‌ای که سفیر کشورمان در آلمان به آن اشاره کرد تکذیب ماجرای اتفاق افتاده نبود، بلکه تنها به این نکته بسنده کرد که در سفر پروازی آقای ظریف خللی وارد نشده است، که خود این امر قابل نقد است، یعنی باید وزارت دفاع آلمان و ارتش این کشور برای سوخت رسانی پیش قدم شوند تا برای سفر رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان خللی وارد نشود!

این دقیقا خلاف آنچه که غرب در برجام متعهد شده است؛ چرا که شرکت سوخت‌رسان آلمانی موظف به تأمین سوخت هواپیمای ظریف بود نه اینکه برای ممانعت از بدتر شدن این اوضاع ارتش و وزارت دفاع پا در میانی کنند!

اگر این مسئله از سوی رسانه‌های داخلی مطرح می‌شد، خود رسوایی بزرگ برای آلمان و بی‌تعهدی این کشور در قبال برجام بود و شاید آن وقت با قاطعیت بیشتری می‌توانستیم از این فرصت برای اعاده حق پسابرجام ملت ایران دفاع کنیم؛ چرا که طبق توافق‌نامه هسته‌ای و برنامه جامع اقدام مشترک امتناع شرکت‌های آلمانی از سوخت‌رسانی به هواپیمای ظریف یعنی تحریم و این تحریم به معنای زیر پا گذاشتن آنچه در برجام میان طرفین به امضا رسیده است.

البته این اتفاق مهر تاییدی است بر اینکه روی اروپا برای ماندن و متعهد بودن در برجام حتی بعد از آمریکا نیز نمی‌توان حساب کرد؛ چرا که برخی‌ها همچنان سنگ غرب را به سینه می‌زنند و دلخوش هستند به اینکه اگر ترامپ در۱۳آوریل برجام و گزارش آژانس بین‌المللی اتمی را تایید نکند، اروپایی‌ها قول داده‌اند که در برجام بمانند اما، زهی خیال باطل.

این هم منتقدان دلسوز تاکید داشتند که با این توافق هسته‌ای خیال نکنید که آمریکا و غرب پایبند به آن خواهند بود و پی در پی می‌گفتند که فریب لبخندهای شیطانی آنان را نخورید، متهم شدند به دلواپسان و برخی القاب دیگر، حالا باز هم برای این برجام وارونه که منعتی برای ملت ایران نداشته است سینه می‌زنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳۸
در انتظار بررسی: ۱۱
* نظر:
ارسال نظرات
خودم
Netherlands
۱۷:۰۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
خوب باید ببینیم چی از برجام خواستیم
ما فقط میخواهیم وقت بگیریم از کشورها برای پیشبرد کارهایمان
همه چیز حتی دروغ هم در خدمت حقیقت است سایه افتاب را نفی نمیکند
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
۳
۰
برجام = خیانت بزرگ
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
۳
۰
برجام = خرجام
پاسخ
یابو علفی ازپشتکوه
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
سلام - لطفا به بردار بزرگ بنده وخانواده اصیل بنده توهین نکنید - من زبان بسته هیچ وقت چنین حماقتی را آنهم ازنوع امضای برجام را نمی کنم - باتشکر
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
این روزها رقبای سیاسی تلاش می کنند تا همه موفقیت ها را به نام خود مصادره و آبروریزی و تحقیرها را به نام دیگران بزرگ نمایی کنند. همان قدر که خبر فرود هواپیمای رییس جمهور اسبق در فرودگاه نظامی بخاطر ترس از مصادره هواپیما برای ملت و کشور ایران حقارت بار است همانقدر هم پر شدن باک هواپیمای وزیر خارجه فعلی توسط نیروی هوایی آلمان بخاطر تحریم ها حقارت آور است. چرا کسی اعتراض نمی کند که ملت ایران تا کی باید تاوان سیاست های نابخردانه را در سطح بین الملل بپردازد؟
چرا باید کشور نفت خیز ایران قادر به انتقال پول فروش نفت اش به داخل ایران نباشد؟ چرا در سال دو مرتبه پرونده ایران در سازمان ملل به بهانه نقض حقوق بشر به معرض آرای کشورها گذاشته بشود؟
چرا پاسپورت ایرانی در جهان بی ارزش است؟ چرا ایران در کنار فلسطین و عراق و کره شمالی به عنوان کشورهای متهم به ارعاب و تروریستی قرار می گیرد؟
براستی اگر ایرانی بر افراد نابخرد نشورد و سیاستهای غیر عاقلانه شان را پس نزند. تا قیامت این تحقیرها ادامه دارد؟
چرا افراد نابخرد بر کیان و سیاست ها مثل خوره نشسته اند و هیچ صدایی و اعتراضی از کسی در نمی آید؟
پاسخ
اس دلله
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
بنظر من یک پیت 20لیتری همیشه همراه ظریف باشه تا در مواقع ظرور لب جاده از مردم کمک بخاد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
قهرمان دیپلماسی و پدر برجام باشی و بعدش به هواپیمات سوخت ندن؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
بابا جان چرا متوجه نیستید دوستان
اینا برنامه است تا به اهداف مشترکشون دست پیدا کنند
آقا قراره دوباره اوضاع مثل قبل 57 بشه و عده ای دارند زمینه سازی میکنند
حالا شما بگید نه!
اما به لطف خداوند متعال و با توکل براو و هدایت های رهبر بزرگوار و انقلابی های بصیر این تیرشون به سنگ میخوره و به سوی خودشون کمونه میکنه
و اکثر افرادی از مردم هم که فریب خوردن متوجه خواهند شد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۲
۰
روز اجرای برجام، روحانی می گفت که همه تحریمهای مالی و بانکی و تحریم هواپیما، "بالمره" لغو شد. ...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
برجامی که واسه هواپیمای ظریف بنزین نشه، ایا واسه ما نون میشه؟!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
شکر برجام نکنید عذاب می آید!
برجام برای ما خیلی چیزها آورد که قبل برجام نداشتیم یا اندکی داشتیم

برجام برای ما بتن آورد
برجام برای ما تحریم های بیشتر آورد
برجام برای ما پی در پی قراردادهای ننگینی چون اف ای تی اف و سند 2030 آورد
برجام برای ما در حد وفور جنس بنجل خارجی آورد
برجام برای ما مربا و سنگ پا و دسته بیل و چوب بستنی آورد
برجام برای ما جاسوس های فراوان آورد
برجام برای ما کلی دروغ و خالی بندی و فحش آورد
برجام برای ما توهین و تحقیر آورد
برجام برای ما کلی تراریخته و مدفوع خارجی آورد

آیا این همه دستاورد برای ایمان به برجام کافی نیست!

حالا هی گیر بدین به بنزین هواپیمای ظریف
چون جنبه یک دستاورد دیگر رو نداشتید وزارت خارجه این حقیقت را پنهان کرد! اَه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
یکی ما ارواح بیچاره رو از دست این روح برجام نجات بده
بیچاره مون کرده به مولا
یه تنه!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
البته یه چیز مهم راجاانداخنی
برجام برای ما کودانسانی بامارک ترک آورد....
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
شما مخالف برجام هستید میشود راحل خود را برای برون رفت از این بحران که کشور و نظام را تهدید جدی میکند چیست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
نگران نباشید جناب وزیر جوری کار المان رو ماستمالیزه میکنه که نفهمیدی الان میگن تانکر سوخت پنچر بوده یا متصدی کارت سوختش همراهش نبوده
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
ادبیات مموتی علیه الرحمه:
وقتی به هواپیمات سوخت ندن بدجوری اونجای آدم میسوزه و کنفت میشی!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
قصد حمایت از احمدی نژاد رو ندارم ولی وقایع رو نمیشه عوض کرد

زمان احمدی نژاد به هواپیمای ماهان سوخت ندادن

به جای اون هواپیمای خانم مرکل برای عبور از آسمان ایران چند ساعت معطل شد تا با پا در میانی یک کشور دیگر ، دولت وقت به هواپیمای مرکل اجازه عبور داد

بعد از اون دیگه این کار تکرار نشده بود تا الآن
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
تاگوش به اوامر امام خامنه ای نباشیم اینها کمترین بهایی است که باید بپردازیم.کشورهای همسایه را نگاه کنید امریکا درهمه آنها پایگاه نظامی دارد وهیچکدام حق اعتراز ویا حرف زدن ندارند.هزاران نیروی نظامی امریکا ازهزینه آنها مفت میخورند وچه بلایی ایکه به سرآنها نمی آورند.ای مسلمان عبرت عبرت عبرت.مرگ بر منافقین داخلی نابود باد جاسوس وعوامل دشمن
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۲
۰
آقای ظریف باید سیستم هواپیماش رو خورشیدی بکنه تا با آفتاب تابان برجام پرواز کنه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
ماجرای بنزین اسم رمز مذاکرات شومی است که آغاز شده است برای جلوگیری از غروب برجام !! و بردن کت بسته ایران به سوی مسلخ تروریستها و حمله اسرائیل !!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
هنوز به نقض فاحش نرسیده؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
عراقچی هفته قبل در انگلیس:
چیزی که من دوست دارم اضافه کنم و مهم است اینکه برجام داستانی موفقیت آمیز برای شما کشورهای 1+5 است.چون ایران کاملا به آن،
پایبند بوده است و آژانس بین المللی انرژی اتمی که قاضی این توافق است تایید کرده ایران هرگز از آن تخطی نکرده است و کاملا به آن پایبند بوده است. همه چیز ما تحت کنترل و بازرسی است و 9 گزارش این را تایید می کند. اما ایران برجام را داستانی موفق نمی داند چراکه ایران از آن بهره مند نشده و تحریم ها برداشته نشده است. دلیل ساده است، آمریکا تقریبا هر روز تعهداتش در برجام را نقض می کند و امریکا دلیل این مسئله است که برجام برای ایران موفق نبوده است. حتی متن و .« کلمات برجام نقض شده اند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
اصلا به برجام ربطی نداره عدم سوخت گیری این حاصل همون مادر تحریم هاست که یواش یواش نشونمون میده جریان چیه و حاصل این تحریم کشنده انجام چه کارهایی هست و بواسطه وجود چه کسانی این تحریم بوجود امده هر چند اینا دروغ هست و همش کار دشمنه دشمن فرضی که معلوم نیست این دشمن چیه هست اصلا بعد ۳۹ سال خرابی و بی کفایتی .
پاسخ
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
آقای یابو علفی از پشت کوه قاف کمی بصیرت داشته باش.
پاسخ
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
برجام و معضل آلودگی هوا راهکارهای مشخص و تخصصی ویژه ای دارد که تغییر محل سکونت و انتقال به مکان دیگر با هدف رسیدن به پاکیزگی و افزایش بهداشت همچنین بهره گیری راه های تخصصی ویژه که دانشمندان و اساتید دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ارائه و پیشنهاد داده و توصیه می کنند در راستای بهبود وضع آلودگی هوای تهران که یکی از مسایل خاص و مهم روزمره بوده و می بایست با کاهش آن گامی در جهت سلامتی مردم از جمله مواردی است که در مورد آن کوتاهی و قصور خاصی که بخشش و مصلحت اندیشی در آن راه نداشته و نباید بخاطر عده کمی از افراد که سیگار مصرف می کنند موجب آلودگی هوای تهران شده اند.
پاسخ
یابو علفی از پشت کوه دنا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
من به جاسوثک بودن خود اعتراف نموده و خواهان اشت مزاجات دمپایی برای خود میباشد
پاسخ
یابو علفی از پشت کوه
Germany
۰۸:۰۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
از اثرات برجام و اینکه چرا با توجه به تغییر منزل دکتر روحانی و تغییر آب و هوای منطقه و آلودگی همچنین ریزگردها و افزایش تنش بخاطر مساله تشت گذاری در یزد بود که باعث بوجود آوردن گرد و خاک و آفزایش یا کاهش عرضه شیر در مدارس بدهند خیلی برای بهداشت و نظافت را در دبستان به کودکان و نونهالان باید کاشت درخت و نگهداری از آن را در سرلوحه قرار گیرد تا هوای تهران خوب شود
پاسخ
یابو علفی از پشت کوه
Germany
۱۳:۲۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
بنده با این عقل کاملم اعتراف می نمایم که برجام را امضا کرده ام و خیانت کار هستم و باید به اشت مجاز برسم
پاسخ
میترا
Germany
۱۳:۲۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
کارت سوخت را تعطیل کنید
پاسخ
ناظم الاطبا
Germany
۱۴:۳۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
محمدجواد ظریف بجای اینکه هزینه های هنگفت بر جیب انقلاب بگذارد و هی برود خارج بهتر است که در داخل بماند تا کمتر آبروریزی شود. اگر باک بنزین ظریف را پر نکنند پس وای به حال باک گازوئیل راننده ایرانی در مرز ترکیه مورد ضرب و شتم قرارگرفته چرا رسیدگی و دادخواهی از خراب شدن جنگل های بلوط باعث بوجود آمدن ریزگزدهای زیاده روی در هر کاری بد و ناصواب بوده و موجب کاهش نظم در جامعه و عدم نتوسعهفرهنگ و سینما و هنرمندان باید به خدا شکایت ببرند؟ آیا این صحیح است؟ آیا این بود خواست ملت آقای ظریف؟
پاسخ
نسرین
Germany
۱۴:۳۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
بنده پیشنهاد می کنم یک کارت سوخت اضافه همراه ایشان باشد.
پاسخ
حجه الاسلام احمدی
Germany
۱۴:۵۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
برجام حرام است.
پاسخ
ناصر شلنگ
Germany
۱۴:۵۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
معضل آلودگی هوا راهکارهای مشخص و تخصصی ویژه ای دارد که تغییر محل سکونت و انتقال به مکان دیگر با هدف رسیدن به پاکیزگی و افزایش بهداشت همچنین بهره گیری راه های تخصصی ویژه که دانشمندان و اساتید دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ارائه و پیشنهاد داده و توصیه می کنند در راستای بهبود وضع آلودگی هوای تهران که یکی از مسایل خاص و مهم روزمره بوده و می بایست با کاهش آن گامی در جهت سلامتی مردم از جمله مواردی است که در مورد آن کوتاهی و قصور خاصی که بخشش و مصلحت اندیشی در آن راه نداشته و نباید بخاطر عده کمی از افراد که سیگار مصرف می کنند موجب آلودگی هوای تهران شده اند.
پاسخ
اصخر کپک
Germany
۱۴:۵۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
ضریف با بالن به سفر برود
پاسخ
بچه رزمنده 98ساله از قم
Germany
۰۷:۱۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
باتوجه به برجام و اینکه اروپایی ها باک بنزین کمبود دارند و باید به آنجاها باک بنزین صادر گردد و عربستانی جنگ را بر مردم مظلوم یمن باید تمام کند زیرا این وضعیت اسلام که آلودگی هوای تهران و سقوط هواپیمای سانچی در راستای همه کارشکنی های غرب در برجام است
پاسخ
قلزم
Germany
۱۰:۳۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
به برجام تذکر داده شود تا باک را پر کند
پاسخ
اعظم
Germany
۱۱:۲۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
حتی من شنیده ام یبار برجام بجای بنزین باک ظریف رو با نوشابه پر کرده بوده. وسط بیابون هواپیما خاموش میکنه بقیه راه رو پیاده میره
پاسخ
اکبر جوجه اصل
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
۰
۰
منم شنیدم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها