أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۸۷۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
‌رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت ستوان دوم "حسین احمدی" خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان بیان کرد: در پی به شهادت رسیدن ستوان دوم "حسین احمدی" از کارکنان ایست و بازرسی شهید "میرزایی" بندرعباس در سال 93 و متواری شدن عاملان شهادت، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ علی اصغر عبادی نیک افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد متهمان که غیر بومی بودند از آن زمان به دلیل ترس از شناسایی و دستگیری به استان هرمزگان تردد نداشته تا اینکه در 27 بهمن ماه به همراه 4 تن از همدستانشان برای معامله مواد مخدر با حضور در هرمزگان در محوطه کارگاهی در اطراف بندرعباس ساکن شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اظهار کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل اختفاء متهمان اعزام و طی عملیات ضربتی هر 5 نفر را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهمان با جو سازی خود را کارگر ساختمانی معرفی و سعی در انحراف ذهن مأموران داشتند که در نهایت 2 تن از آنان به بزه انتسابی و به شهادت رساندن ستوان دوم "حسین احمدی" اعتراف کردند.

عبادی نیک گفت: متهمان در اعترافات خود اقرار کردند که در زمان به شهادت رساندن شهید احمدی، حامل 98 کیلو مواد‌مخدر و مقداری کالای قاچاق  بودند که به همین خاطر با شهید احمدی درگیر و وی را به شهادت رسانده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها