کد خبر: ۴۳۸۹۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه این طرح را از نمایندگان مجلس شروع میکنیم، گفت: پس از آن که توانستیم تزکیه کنیم باید به سمت اموال دیگری که دیگران دست اندازی کردند، برویم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو: عبدالرضا مصری عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهار داشت: خوشبختانه این طرح مورد حمایت و استقبال نمایندگان قرار گرفته و هر روز به تعداد امضا‌های آن افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه ان شالله پس از تکمیل امضاها، طرح در صحن علنی اعلام وصول خواهد شد، تصریح کرد: این طرح نقطه عطفی در تاریخ کشور است. اینکه بتوانیم همه اموال مسئولان گذشته را مورد بررسی قرار دهیم؛ آنچه که از راه حلال بوده متعلق به خودشان و اگر خدای نکرده مال من غیر حقی از طریق نامشروع کسب شده را به بیت المال بازگردانیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: مردم در انتخابات مختلف اعتماد خود را نسبت به نظام نشان داده اند، اما متاسفانه ما این اعتماد را از آن‌ها سلب کرده ایم. مردم به رئیس جمهور و نمایندگان اعتماد کردند که رای دادند. اکنون ما باید به وظیفه خودمان در قبال اعتماد مردم عمل کنیم.

مصری افزود: ممکن است ما از مطالبی مطلع باشیم که مردم از آن بی خبر باشند که این موضوع برای ما ایجاد وظیفه می‌کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نماندگان ولایی در ادامه با بیان اینکه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان گام نخست برای تزکیه جامعه از اموال تحصیل شده از راه نادرست است، خاطرنشان کرد: در گام بعد باید اموال مسئولانی که از طریق دست اندازی به بیت المال به دست آورده اند را به صاحبانش برگردانیم. مسئولان باید از خودشان آغاز کنند که با امضا‌های جمع آوری شده این موضوع را نشان دادیم.

وی با بیان اینکه این طرح را از نمایندگان مجلس شروع می‌کنیم، تاکید کرد: پس از آن که توانستیم تزکیه کنیم باید به سمت اموال دیگری که دیگران دست اندازی کردند، برویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها