امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۳۸۹۵۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
نجفی به‌مناسبت روز زن
فیلمی منتشر شده که در آن رقصیدن دختران مقابل نجفی را به مناسبت روز زن نشان می دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فیلمی منتشر شده که در آن رقصیدن دختران مقابل نجفی را به مناسبت روز زن نشان می دهد. ماجرا از این قرار است که روز گذشته همایش بانوان شاغل شهرداری تهران به مناسب ولادت حضرت زهرا با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی از جمله فاطمه راکعی مشاور شهردار در امور زنان برگزار شد. که در بخشی از این همایش، چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می‌کنند.

لینک دانلود

این اتفاق انتقادات زیادی نسبت به شهردار تهران به دنبال داشته است؛ حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی هم در متنی در این زمینه نوشته است:

فیلمی که می‌بینید، گوشه‌ای از مراسم شهرداری تهران در برج میلاد است که به مناسبت روز زن با حضور شهردار و معاونین وی برگزار شده است. در این مراسم دخترگانی می‌رقصند و نوازندگانی می‌نوازند و بانوانی هم می‌خوانند! بدون تردید، هیچ نسبتی بین این مراسم با این کیفیت و بانویی که بر اساس باورها، اعتقادات و رفتار‌های وی، روز تولد ایشان به نام روز مادر و یک هفته به نام بزرگداشت مقام زن نام گذاری شده، نیست.

اما از این که بگذریم باید به تهرانی‌های عزیز یادآور شد که از دل چنین تفکر عیاش صفت و شکم سیری، هرگز راهکاری برای حل مشکلات و معضلات تهران مثل آلودگی هوا، ترافیک، بافت‌های فرسوده، رسمیت داشتن رشوه در شهرداری و ... در نمی‌آید.

شک نکنید، مدیرانی که این چنین با الگو‌های دینی و ملی ما بازی می‌کنند، با بیت المال و فرصت خدمتی که در اختیارشان است، بدتر رفتار خواهند کرد.

این را نوشتم تا در آینده، وقتی معضلات تهران چند برابر شد، به جای اینکه یقه "انقلاب اسلامی" و "نظام جمهوری اسلامی" را بگیرید و از آنها، دلایل بیشتر شدن مشکلات شهرتان را مطالبه کنید، از یاد نبرید که این شهرداری و این شورای شهر، محصول انتخاب اکثریت شما بودند نه مطابق ملاک‌های انقلاب اسلامی برای انتخاب مدیرانش!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۳
۰
خدالعنتشون کنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۱
۱
آقای انقلابی امسال برای تعطیلات نمیری سرزمین کفر آمریکا
پاسخ
خواهر شهید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۰
۷
آقای رسایی ما که می د انیم همه جایت سوخته از این که این مردم حسابی تو دهن تو و اعوان و انصارت زدند. رئیس جمهور محبوب شما که مادر چاورز ذو بغل کرد و بوسید و حرفهای رکیک و زننده نقل زبونش بود که تو اون موقع چرا ننوشتی و لال و کر و کور بودی؟
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
۳
۰
حضرت فاطمه زهرا از اینهایی که در این سالن جمع شده و بنده شیطانند نفرت دارد و چرا باید نیات شیطانی خودشان را به اسم اسلام نمایش بدهند و انوقت چطور ما میتوانیم داعیه جهانی اسلام را داشته باشیم و ایا رهبری این بی حیایی ها را میبیند و چیزی نمیگوید که اگر میگفت ما امروز شاهد بیشتر شدن هر روزه این بی حیایی ها نبودیم و اینها همه از مال حرام است که نتیجه اش میشود رقص و تماشاگرانش . چه خوب ابروی دین را براحتی میبرند انهم با اسم دین .
پاسخ
یه سید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
علی جان سلام رهبری تمام حرفهای خود را قبل ازانتخابات زده اگه ما در انتخاب کردن کوتاهی بخرج دادیم آیا باید رهبری اشتباهمان را جمع و جورکنه باید گفت واقعه غدیر و روگردانی مردم از ولایت ولی و چهل شب دعوت حضرت فاطمه از اعوان وانصارکه بی نتیجه بوده و اتفاقاتی که بعداز ان بوجود آمده وتا حالا ادامه داره سوالم اینه که در اون زمان تاوان اشتباه مردم رو بایستی حضرت علی میداد؟ حالاهم همینه ایا تاوان اشتباه ما رو باید رهبری بده ؟ انصاف هم خوبه . ملتی که حرفشو با انتخابات میزنه چه وظیفه ای داره چرا هنوز سطحی فکر میکنیم پس بهتره واقع بین باشیم انشاالله تا وافعه ای مثل وافعه سال 60بعداز هجرت پیش نیاد.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
واقعا متعجبم بعد از چهل سال که از انقلاب میگذره خیلی از همین آدمهایی که سالیان سال صاحب پست و میز و صندلی بودند عقلشان کوچکترین تکانی نخورده و ماهیت اصلی شان دست نخورده باقیمانده.

باید بترسیم . باید از خودمان بنرسیم که نتوانسته ایم چهره نفاق این منافقان مخفی را بشناسیم . بیشتر از خودمان بترسیم که حالا اینها اینگونه اند ما را چه میشود که آدمهایی اینگونه بر سر مسند و مسلک میگذاریم .

شرم باد بر اینها و شرم باد بر ما و انتخاب های ما.

دعای فرج میخوانیم ولی همه مان حماقت داریم . آیا اینگونه انتظار ظهور داریم ؟
پاسخ
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
سن من که به قبل از انقلاب نمی رسه ولی از بزرگ تر ها که شنیدم توی عروسی ها یک رقاصه وسط بود و مردم نگاه می کردن اما این روز ها همه وسط هستند و یکی دو نفر که حال ندارن یا خجالت می کشن تماشا می کنند.
توی برج میلاد مثل قبل از انقلاب چند نفر وسط هستند انشا الله در آینده نزدیک همه مثل مراسم عروسی وسط خواهند بود و چند نفری تماشا می کنند.
بله جناب خاتمی دختر ها رو می بوسید احمدی نژاد مادر چاوز .
هم خاتمی هم احمدی نژاد هم آقای روحانی که خواستار رفراندم هست همگی به سخنان رهبری بی اعتنا هستند رهبری که آرزوش سربلندی ایران و ایرانی هست رهبری که نائب امام زمان هست رهبری که دوست و دشمن مبهوت سواد و علمش هستند رهبری که یک تنه شمشیر دست گرفته و بر علیه مکر آمریکا ایستاده.اشکال نداره گوش نکنن و مردم هم مثل اون ها فقط یادتون باشه که بعد از ،از دست رفتن انقلاب آمریکا اشتباهش رو در مورد محمد رضا تکرار نمی کنه و ایران رو مثل گوشت قربانی صد تکه می کنه و روزگار بدتر از عراق و سوریه رو به ما تحمیل می کنه.می دونید چرا ؟
چون خدا این طور می خواد.یعنی اگر انسان بعد از اونی که هدایت شد باز به سوی کفر برگشت سرنوشتی بهتر از این نخواهد داشت.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
۱
۱
نتیجه عقب نشینیها ونهی ازمنکر نکردنها همین است!!!نظام اسلامی کارش به جایی رسیده که درمرتفع ترین ساختمان پایتخت ودرجام جهان نمایش شهردارواعوان وانصارش بعیش وطرب ورقاصی رقاصه ها نشسته وروز میلادبانوی اول اسلام رااینچنین به منجلاب گناه وهرزگی مینماید!!!!وشما روحانیان مسؤلان حرم وشما سپاهیان وپاسداران انقلاب ومردم مسلمان !!!بی خاصیت وبیحرکت نشسته ایدونظاره میکنید!!!!؟مال حرام اخته اتان کرده وبیغیرت شده اید!!!!واگرچنین نیست چرامادراینها رابه عزایشان نمینشانید!!!؟
بیغیرتی بس است!!!!بی خاصیتی وبی تفاوتی بس است!!!بیدارشیدواین جرثومه های فسادراازمناصبشان برداریدوبه جزای اعمالشان برسانیدودل حضرت فاطمه (س)ودوستدارانش راخوشحال کنید...
پاسخ
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
۱
۲
خیلی بد و غیر اخلاقی بود...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
۲
۳
ازاختلاس که بدتر نیست
چند خانم با پوشش برای خوشحال کردن مردم
شما بیمارید
پاسخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۲ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
سلام
خانم کجابوده چند تا ختر بچه 7تا8ساله هستند درست دقت کن خانم با سبد میاد چقدرقدش بلند تره اینها هموشون بچه هستند.
جدیدترین اخبار پربازدید ها