يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۸۹۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
شماری از اعضای فراکسیون امید، به ملاقات خاتمی رفته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان در ویژه‌های خود نوشت: این ملاقات کمتر از ۷۰ نفره در حالی انجام شده که فراکسیون امید دو سال قبل هنگام تشکیل ۱۳۰ عضو داشت، اما با ریزش نیمی از اعضا مواجه شد.
 
بنابر اعتراف نشریات و برخی فعالان اصلاح‌طلب، تزریق پول نقش مهمی در تعیین فهرست‌های انتخاباتی این طیف در انتخابات مجلس و شورای شهر داشت و برخی از منتخبان، خود را مدیون می‌دانند و بنابراین از سر اجبار، مانند گماشته‌ها و امربر‌های پدرخوانده‌های افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی رفتار می‌کنند.

در همین حال رسانه‌های این طیف، بار‌ها فراکسیون امید را متهم به بی‌عرضگی و بی‌خاصیتی کرده و آن‌ها را به رفتار‌های رادیکال وادار کرده‌اند. ملاقات با یکی از سران فتنه در اثر همین فشار‌ها انجام شد و این در حالی است که اگر رویکرد سران فتنه پیش می‌رفت و بی‌قانونی و عدم تمکین در برابر رأی مردم حاکم می‌شد، منطقا باید انتخابات تعطیل می‌گردید؛ بنابراین ملاقات‌کنندگان با خاتمی به مردم‌سالاری دهن‌کجی کرده‌اند.

طیف اصلاح‌طلب طی ماه‌های اخیر در قبال سوءمدیریت دولت و نابسامانی‌های اقتصادی و عقیم از آب درآمدن برجام، یا سکوت کرده و یا خود را وکیل مدافع مردم در مطالبات اقتصادی جا زده‌اند! حال آن که باید پاسخگو باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها