أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۸۹۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
کارشناس اقتصاد با مثبت ارزیابی کردن طرح اعاده اموال نامشروع، گفت:در دو دولت اخیر برخی افرادی حضور داشته و دارند که از ابتدای انقلاب مسئولیت داشته اند و امروز ثروت های ۱۰۰۰ میلیارد تومانی اندوخته اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: کارشناس اقتصاد با مثبت ارزیابی کردن طرح اعاده اموال نامشروع، گفت:در دو دولت اخیر برخی افرادی حضور داشته و دارند که از ابتدای انقلاب مسئولیت داشته اند و امروز ثروت های ۱۰۰۰ میلیارد تومانی اندوخته اند.
 
افشین پروین پور اظهار کرد: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان باید از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شد و باید پرسید چرا تا الان این کار انجام نشده است.

وی با بیان این که اعاده اموال نامشروع مسئولان یک کار زمین مانده است، تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون در رابطه با رسیدگی به اموال مسئولان تنها شعار داده شده است.

وی افزود: متاسفانه در دو دولت اخیر برخی افرادی حضور داشته و دارند که از ابتدای انقلاب در جمهوری اسلامی ایران پست و مسئولیت داشته اند و می‌بینیم که ثروت‌های ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دارند.

وی چنین اموالی باعث سئوال و تعجب است، بیان کرد: البته مشخص است که در به دست آوردن برخی اموال از رانت استفاده شده است.

کارشناس اقتصاد با تاکید بر این که صرفا مطرح و رسانه‌ای کردن طرح اعاده اموال نامشروع دردی را درمان نمی‌کند، اظهار کرد: واقعیت آن است که باید محاکمه صورت بگیرد و مسئولانی که از راه‌های غیرقانونی و رانتی اموال نامشروعی را جمع آوری کرده اند، مجازات شوند.

پروین پور گفت: اعاده اموال نامشروع مسئولان یک اراده سیاسی محکم می‌خواهد تا بتوان کار جلو برود و افراد متخلف محاکمه، مواخذه و مجازات شوند.

وی این را هم گفت که نتیجه بخش بوده "طرح اعاده اموال نامشروع" پس از تبدیل به قانون، مستلزم همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی ربط است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها