امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۳۸۹۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
عضو کمیسیون اقتصادی گفت: با اجرایی شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان از این پس افراد پاکدست مسئولیت خواهند داشت و مسئول پاکدست اجازه تخلف به زیردستانش را نخواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو: محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا با اشاره به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان؛ اظهار داشت: در حال حاضر بازخورد‌هایی فوق العاده مثبتی از سوی جامعه نسبت به این موضوع دریافت می‌کنیم و مردم از این طرح به شدت خوشحال هستند.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین موجب می‌شود تا هیچ فردی به طمع رانت و فساد تمایلی برای اخذ مسئولیت نداشته باشد افزود: چرا که افراد به خوبی متوجه خواهند شد که پس از مسئولیت شان اعمالشان رصد خواهد شد و صرف پُر کردن جیب خود پست و مقام نمی‌گیرند.

حسن نژاد تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان از این پس افراد پاکدست مسئولیت خواهند داشت و مسئول پاکدست اجازه تخلف به زیردستانش را نخواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی در پایان طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین را طرح بسیار مهم و مفید برشمرد و خاطر نشان کرد: زمانی که مدیری در سازمان سالم باشد کار‌ها به خوبی پیش می‌رود و اگر مردم ببینند مدیری سالم است خودشان پای کار می‌آیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها