أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۹۱۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
یادداشت؛
محمد اسماعیلی دهقی
 این تکه کاغذ کوچک احتمالا حاوی سر خط نکات  ومحور هایی است که ایشان برای مدیریت زمان و از قلم نیافتادن مطالب استفاده میکنند .

شاید به همین خاطر باشد  که معظم له در طول هر سخنرانی به طیفی ازمهمترین  مسائل کشور با هوشمندی و دقت  اشاره میکنند و غالبا این گونه است که ایشان ضمن بیان مسائل به راه حل های برون رفت از این مسائل نیز اشاره میکنند .

برداشت شخصی این حقیر این است که این محور ها  علاوه بر نتیجه بیش ازنیم قرن تلاش شبانه روزی ایشان در قبل و بعد از انقلاب ، محصول  تیم های کارشناسی مختلفی است که در اختیار ایشان قرار میگیرد .

سوال مهم این است که دستگاه های تبلیغاتی کشور با سخنان ایشان و محور هایی که ایشان مطرح میکنند چه برخوردی میکنند ؟

آیا انتشار متن سخنان ایشان در چند سایت و پخش آن در بخش های مختلف خبری رسانه ملی کافی است ؟

عمیقا معتقدیم که اگر فرمایشات ایشان به درستی فهم شود و در دستور کار قرار گیرد قریب به اتفاق مشکلات کشور حل خواهد شد و مشکلات در پیش روی نیز محصول بر زمین ماندن و کم توجهی به رهنمود های معظم له است .

بنابر این انتظار کاملا درست و بجایی است که از همه دست اندرکاران امور تبلیغاتی بخواهیم تک تک محور های سخنان ایشان در فرصت های مبسوط مورد بحث و تبیین قرار گیرد و کارشناسان حوزه های مختلف در قالب های مختلف به تشریح ابعاد هر یک از این محور ها بپردازند .

بعنوان مثال محور های مطرح شده در سخنرانی ایشان در جمع مردم آذربایجان در 29 بهمن ماه آورده میشود

1-  تاکید بر ضرورت وجود انتقاد سازنده

2-تاکید برمردم‌سالاری حقیقی

3-اعتراف به عقب ماندگی در زمینه عدالت

4-اهمیت جوان گرایی

5-لزوم جبران تبلیغات ضعیف، کم‌کار و کم‌ابتکار

6-هشدار نسبت به پدیده ارتجاع

7-هشدار نسبت به بازگشت اشرافیگری

8- وجود پرشمار مدیران حقیقتاً انقلابی

9-صادرات خوب، واردات در حد نیاز

10-اولویت خدمت رسانی به قشرهای ضعیف و مناطق محروم

همانگونه که در بند پنجم نیز مقام معظم رهبری تاکید کردند که در زمینه تبلیغات ضعیف ، کم کار و کم ابتکار هستیم باز هم شاهد هستیم که نسبت به این 10 محوری که ایشان در صحبت های اخیرشان تاکید کردند کار وی‍ژه و خاصی انجام نشد و جای دارد  جبران ضعف در این حوزه به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد .

شایان ذکر است  موارد ذکر شده در فرمایشات  معظم له دقیقا همان مطالبات عموم مردم نیز هست بنابر این چرا باید  به واسطه غفلت و کم کاری اجازه دهیم دشمن غدار همین مطالب را از شبکه ها و سایت های خود به نشانه همدردی با مردم مطرح کنند و روز به روز  بین مردم و مسئولین نظام  فاصله ایجاد کنند.
*کارشناس مسائل سیاسی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها