أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۱۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
ماشین آلات کشاورزی پیشرفته و مدرن باید به گونه ای طراحی شود که در برار گستره وسیعی از شرایط جوی و تولیدی قابلیت انعطاف داشته باشد همچنین هزینه های بلند مدت محصول را حداقل نماید این متناسب سازی کار چندان ساده ای نیست چرا که وسایل و تجهیزاتی که در یک سال به بهترین شکل کار می کنند ممکن است به دلیل شرایط جوی و یا تغییر روند تولیدات دیگر به کار نیایند بنابراین امروزه با پیشرفتی که در زمینه طراحی ماشین آلات کشاورزی صورت گرفته است تقریبا جایگزین تجهیزات قدیمی شده است و بر این اساس تعداد نیروی کار و کمیت محصولات تغییر کرده است که دلیل آن عدم پیش بینی متغییرهاست.

 

طی سالهای گذشته یا بهتر بگوئیم از سال 1345 زمانی که قرارداد بین ایران و جمهوری رومانی به منظور خرید تراکتور و بعضی ادوات کشاورزی منعقد شد و تعداد تراکتور از آن سال در کشور رو به فزونی گذاشت مکانیزاسیون کشاورزی مورد بحث متخصصین فن بوده است. یکی از عواملی که در مکانیزاسیون کشاورزی هر منطقه نقش مهمی ایفا می نماید تعداد افراد شاغل در کشاورزی آن منطقه می باشد. به جرات می توان گفت مکانیزاسیون بر اقتصاد روستا نقش بسزایی دارد زیرا موارد زیر را به دنبال دارد :
در زمان کمبود نیرو هزینه های نیروی انسانی را کاهش داده
با انجام منظم کارها به سیستم کشاورزی نظم می دهد
با استفاده از ماشین آلات کیفیت کار افزایش می یابد
عملکرد بالا
فراهم آوردن شرایط برای کشت چند محصولی
بالارفتن سطح فرهنگ روستاییان با پیشرفت فناوری
خرید تراکتور و ادوات وابسته به آن و سایر ماشین آلات کشاورزی در صورت انتخاب دقیق و مناسب می تواند یک سرمایه گذاری برای مزارع و زمین های کشاورزان باشد چرا که استفاده از تراکتور بسیار کوچک می تواند منجر به تاخیر در انجام عملیات شود بنابراین باید در انتخاب تراکتور مناسب برای زمین خود دقت نمایید بزرگ و کوچک بودن تراکتور بسته به زمین مورد نظر باید گزینش شود . بهترین راه حل برای انتخاب و خرید یک تراکتور مناسب لیست کردن فاکتور های مهم از نظر کاربر یا کشاورز می باشد. هرچند شاید بهترین راه برای انتخاب تراکتور مناسب، مشاوره با افراد آگاه در این زمینه باشد، اما آگاهی و حس کشاورز نسبت به مانورپذیری، اصول ارگونومیک، ایمنی، خدمات پس از فروش و توان تراکتور انتخابی شرط لازم در این پروسه می‌باشد. در بعضی مواقع تست و مشاهده عملکرد دستگاه به صورت حضوری می تواند به  انتخاب صحیح‌تر تراکتور مد نظر کمک نماید.



تراکتور ها انواع مختلفی دارد که با توجه به قابلیت های آن ها در شرایط محیطی مختلف قابل عرضه می باشد انتخاب یک تراکتور مناسب، ممکن است به زمان زیادی نیاز نداشته باشد، اما کاربر را در تمام طول مدت کاری تضمین می‌نماید.

تراکتور یکی از ماشین آلات کاربردی در صنعت کشاورزی می باشد که قابلیت نصب ادوات را داراست شرکت کوهستان دارای نمایندگی های بسیاری از برندهای معتبر جهانی می باشد که با شعار کیفیت برتر، قیمت مناسب توانسته است با اقتدار هر چه تمام تر در این صنعت پیشرو باشد. مدیران و مشاوران دلسوز شرکت کوهستان نیز، همواره آماده یاری شما در انتخاب بهترین تراکتور برای باغات سرسبز شما هستند. قیمت تراکتور کوهستان با توجه به کیفیت و مرغوبیت محصول با توجه به دارا بودن استاندارهای CE  اروپا و ثبت دستگاه در سامانه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی برآورد شده است که با این اوصاف می توان از تسهیلات بانکی نیز بهره جست که این امر می تواند کمک شایانی به کشاورزان نموده تا با شرایط ویژه از محصولی با کیفیت برخوردار شوند. ماشین آلات کشاورزی پیشرفته در ارتقا سطح کیفی و کمی محصولات کشاورزی نقش اساسی ایفا می کنند بنابراین بکارگیری ماشین آلات پیشرفته، سرعت داشت،کاشت و برداشت را افزایش داده و محصول بیشتر با کیفیت بالاتر عرضه می گردد. به همین منظور شرکت کوهستان با هدف توسعه و آبادانی کشور و پیشرفت صنعت کشاورزی و رفاه حال کشاورزان میهن عزیزمان، اقدام به عرضه ی بهترین ماشین آلات کشاورزی نظیر تراکتور و تیلر و ... از معتبرترین برندهای جهانی کرده است.

امروزه جهت توسعه و ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی در شهر های مختلف نمایشگاه هایی برای عرضه ماشین آلات جدید برگزار می گردد که کشاورزان می توانند با بازدید از این نمایشگاه ها سطح فرهنگ و اطلاعات خود را در این حوزه افزایش دهند همچنین برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص قیمت تیلر و تراکتور همچنین اطلاعات فنی با شماره دفتر مرکزی شرکت کوهستان 26600914-021 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان فروش این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها