أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۱۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
تست زدن افکار عمومی در باره فعالیت های فمنیستی جریانات لانه کرده در شهرداری ها و مراکز فرهنگی نسبت به میزان حساسیت مردم در باره حضور زنان در عرصه های اجتماعی آنهم از نوع مبتذل آن.
به گزارش پایگاه 598/ رضا احمد زاده، در چند روز (۱۶ اسفند ۱۳۹۶ )گذشته  آنانی که سنشان اقتضای تاریخ پنجاه ساله ایران را دارد یکبار دیگر توانستند تلاقی دو فکر، دو دیدگاه و دو نگاه افساد طلبانه و اصلاح طلبانه را در صحنه نمایش یکی از مراکز فرهنگی تحت امر شهرداری تهران به نظاره بنشینند. جریان بزرگداشت روز زن و مادران ایران اسلامی دولتی ها و همفکرانشان ظاهرا این واژه " پوششی، ضربه گیر و ..." بسیار به مزاقشان خوش آمده است و تلاش می کنند بارها و در کارهای مختلف آنرا به روی صحنه افکار عمومی ملت بیاورند‌. در این مراست که فیلم های آن در فضای مجازی به وفور یافت می شود موارد زیر قابل توجه بود:

1-  تست زدن افکار عمومی در باره فعالیت های فمنیستی جریانات لانه کرده در شهرداری ها و مراکز فرهنگی نسبت به میزان حساسیت مردم در باره حضور زنان در عرصه های اجتماعی آنهم از نوع مبتذل آن.

2- استفاده از خرد سالان دختر برای کاهش اثرات حرکت های مخالف اجتماعی بر علیه تدارک دیدگان این برنامه از صدر تا ذیل که در صورت موفقیت قطعا  رشد و تغییر کیفیت آن از نظر سنی و... روند رو به تزایدی را مشاهده خواهیم کرد.

3-  قطعا باید به اهداف و سلامت افکار همایش هنجار شکن برج میلاد پس از ماجرای "دختران انقلاب" شک کرد. ترویج سیستماتیک هنجار شکنی مذهبی توسط اصلاح طلبان تنها حکرکتی نبود که دهان همه ناظران از تعجب باز کرد بلکه تاسف بارترین قسمت جریان اینجا بود که   شهردار تهران نه تنها نسبت به چنین برنامه ای اعتراض نکرد و یا دستور توقف آن را نداد بلکه به جای اعتراض و یا ترک مجلس، با نشستن و نظاره کردن به نوعی تایید این برنامه را نیز عملا صادر کرد. وقتی برخی مسئولین نسبت به چنین مسائلی بی تفاوت هستند، عملا تعهد دینی خود را زیر سوال برده اند و لذا صلاحیت ادامه مسئولیتشان بشدت زیر سئوال است البته درست است که عملکرد محمدعلی نجفی در مقام شهرداری کلان شهر تهران تا امروز هم با اما و اگرهای فراوانی روبرو بوده و شاید دور نباشد که شورای تحت نظارت محسن هاشمی رفسنجانی  تلاش کند تا نجفی را قربانی اهداف بزرگتری در تهران کند.

4- انقلاب اسلامی در طول مدت حیاتش نشان داده است که از آزاد ترین دمکراسی های دنیاست و صد البته دمکراسی به معنای غربی را هم مد نظر ندارد لاکن  گوش به زنگ نگه داشتن حساسیت و اگاهی  مردم  تجربه موفقی از یک آزادی سالم را به نمایش گذاشته است که در آن مرزهای بین آزادیهای سالم سیاسی- اجتماعی و بی بند وباریهای مفسده انگیز در آن کاملا مشخص بود لذا اینها اینها فرق آزادی و بی بندوباری را خوب می دانندو خوب می دانند که آزادی سالم سیاسی نان انها را آجر  و لی بی بندورباری تا سالها انها رو سوار برگرده مردم نگاه خواهد داشت به همین خاطر فرصت بدست آمده در شهرداری تهران و شورای شهر و در مراتبی بالاتر در مدارج نظام سیاسی را در بستر سازی برای تعغییر ذائقه فرهنگی مردم از دست نخواهند داد .

5- تلاش امروز دشمنان بی شباهت به جریان تفرقه افکنی بین ادیان و مردم در اروپای بعد از رنسانس توسط پیروان یهود نیست دعوای بین اصلاح طلبان و اصولگرایان تجربه موفقی بود که در تاریخ اروپای قرون 11 تا 17 بخوبی برای سلطه طلبان و یهودیان سیاست باز قابل مشاهده است . اسلام لیبرالی ومسیحیت لیبرال - مبنایشان تثلیث (آزادی از اخلاقیات ودین، آزادی اقتصاد ، آزادی سیاسی ) این تثلیث ریشه اش کجاست؟ یهود تثلیث را وارد پیروان عیسی بن مریم(ع) کرد؛ ومسیحیت رارقم زد. به عملکرد اروپائیان ازقرون 11تا17 میلادی توجه نمائید؛ جنگ های صلیبی و سپس جنگ مذهبی سی ساله بین کاتولیک اصولگرایان مسیحیت) وپروتستان(اصلاح طلبان مسیحیت)بوجودآوردند،و نتیجه آن نصف شدن جمعیت اروپای آنروزبودتوجه نمائید؛ ودین الله را ازمان حضرت آدم(ع)تا حضرت خاتم (ص)رابه انحراف کشاندند. امروز یهودیان صهیونیست با گسترش اسلام لیبرالی در پی تکرار همان واقعه تاریخی هستند.

6- تثلیت اسلام لیبرالی دارای رتبه بندی عمودی بوده وکه در اولین مرتبه آن "آزادی از اخلاقیات و دین " قرار می گیرد در ست همانکاری که شیاطین یهود در اروپای صدر الاشاره در بین مسیحیت انجام دادند و ایشان را بین اصولگرایان ( کاتولیک ها) و اصلاح طلبان( پروتستانها) تقسیم کردند و این تقسیم بدندی تا به امروز نیز در جریان است بهخ تقسیم بندی کشورهای مسیحی در آروپا و آمریکا توجه کنید و جالبتر اینکه اصلاح طلبان پروتستان که بیشتر به دنیا و مادیات آن توجه دارند نزدیکی های زیادی با یهودیان  دارند و همگی در مسیر یهودیت صهیونیستی قدم بر می دارند به عبارتی مادیگرایان و دنیا طلبان و تکنوکرات های بشدت افراطی که به دین بدون هیچ نشانه و نمادی صرفا خنثی و بی خاصیت نگاه می کنند .نه روحانیتی آشنا به مبانی دینی و نه حضور دین در عرصه های زندگی به همین خاطر است که در کشورهای پروتستان سطح : تجاوزات ، تخریب ها و قتل و غارت ها و سست بودن پایه های خانواده و... به نسبت کشورهای کاتولیک درصد کمتری دارد . با این حساب آیا شیاطین امروز حاضر در درون جمهوری اسلامی که با القاب تکنوکرات ها یا اصلاح طلبان و... شناخته می شوند واجد مشخصات پروتستانیزم مسیحی نیستند ؟ شعار تعامل با غرب پروتستان مسلک امروز نمی تواند حضوری فعال در کشور ما داشته باشد؟

7- رشد بد حجابی شدیدا متمایل به فسادهای اخلاقی، حمله یه عرص های خانواده و خصوصا زنان و دختران جوان که مادران نسل آینده هستند، رشد پدیده "دختران میدان انقلاب"، چهارشنبه های سفید،. کنسرت، ورود بانوان به ورزشگاه، ، رقص دختران، حجاب اختیاری ، دهه شصتی ها ، سرمایه برباد رفته مالباختگان ، حقوق پرداخت نشده کارگران، مطالبات معوق فرهنگیان .بودجه نارسای آموزش و پرورش.کودکان کار. آمار طلاق. فساد و اختلاس و ...... همه محصول عملیات پشت پرده هماهنگ و سازماندهی شده  هستند ... وبالاخره در آخرین مورد هم  می توان به "همایش بزرگداشت روز زن توسط شهرداری در یکی ار مراکز فرهنگی تهران اشاره کرد که دختران خردسال ! و بعضا جوان اشاره کرد که همه و همه می توانند نوعی تست زنی باشد از افکار عمومی مردم در باب حجاب و عفاف که توسط تکنوکرات های تحصیلکرده غرب و اصلاح طلبان متمایل غرب که بعضا نیز در دوران حضور خود در ساختار سیاسی کشور توسط  فرقه نئوکان ها و مسیحیت صهیونیستی دوره دیده و اموزش های براندازی را بخوبی آموخته اند صورت گرفت.

در مجموع می توان تمام این توضیحات و حرکاتی میدانی این جماعت را نوعی نارنجک دودزا برای مخفی کردن " هجمه و هنجار شکنی سیستماتیک" دانست که  اگر نیروهای ارزشی نتوانند بر آ« غلبه کنند قطعا بروز حوادث و شرایطی مشابه غرب "مسیحی صهیونیستی" در کشور در آینده ایی نه چندان دور دور از انتظار نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها