يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۱۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
یادداشت؛
حسین شمسیان
آقای جهانگیری گفته:«مردم باید احساس کنند با فقر و فساد مبارزه می شود»!

من نمیدانم این بنده خدا دنبال چه می گردد،اما واقعا انتظار دارید مردم بیش از این احساس مبارزه کنند!؟

همین دیروز بود که دادستان تهران خبر داد مهدی جهانگیری برادر همین آقا اسحاق با وثیقه 1000 میلیارد تومانی از زندان آزاد شده،این مبارزه نیست!؟

اینکه کاری کرده اند تا این بنده خدا شب عیدی کنار زن و بچه اش باشد تا شاید مسافرتی داخلی یا حتی خارجی برود،عین مبارزه نیست!؟

مردم این مبارزه را احساس نمی کنند!؟
خب بقیه اش به مردم چه ربطی دارد که هزار میلیارد تومان وثیقه از کجا آمده!؟

اینها هم از قبل از انقلاب ثروتمند بوده اند و تازه  حالا ثروتشان نسبت به قبل کمتر هم شده!

به مردم چه که همین حالا ممکن است عده ای بخاطر جرائم غیر عمد در زندان باشند و در حسرت گذراندن عید در کنار خانواده بسوزند،آنها هم اگر وثیقه به این هنگفتی دارند،بدهند و گرنه بمانند گوشه زندان!

اصلا به ما چه که یک آقایی یک جا در دل تاریخ نامه نوشت به والی خودش و فرمان داد: فلان دزد بیت المال را در زندان انفرادی نگه دار،هر جمعه به نماز جمعه بیاور و «آبرویش را بریز» تا دیگر کسی جرات دست درازی به بیت المال را نکند!
او لابد برای دل خودش گفته ولی حالا راه و رسم مبارزه با دزدها فرق کرده!

اینکه اسلام با شداد و غلاظ با متعرضین به بیت المال برخورد کرده،مال قدیم است،الان باید وثیقه گرفت و محترمانه آزادش کرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها