يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۲۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
واکنش مدیرعامل آسمان به گزارش سازمان هواپیمائی:
سازمان هواپیمایی کشوری گزارش مقدماتی سقوط هواپیمای ای تی ار در حوالی فرودگاه یاسوج را منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از الف، گزارش مقدماتی سانحه پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان بر روی وبسایت سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.

در بخشی از گزارش سازمان هواپیمایی با اشاره به انجام عمل قلب باز خلبان در سال 88 تاکید کرده است؛ خلبان مرحوم برابر مقررات پزشکی مندرج در فصل های یک و شش از انکس یک و سند 8984 ایکائو و همچنین part MED مقررات پزشکی هوایی فعلی سازمان (AirCrew) با درج محدودیت سن بالای 60 سال و محدودیت OML معتبر پزشکی کلاس یک مواجه بوده است.فعلی سازمان (AirCrew) با درج محدودیت سن بالای 60 سال و محدودیت OML معتبر پزشکی کلاس یک مواجه بوده است.
نامبرده در سال 88 تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفته و پس از 9ماه منع پروازی داشته و بعد از از این مدت برابر مقررات پزشکی هوایی وقت ارزیابی های تخصصی توسط پزشک معتمد قلب سازمان به عمل آمده و با نظریه کمیسیون پزشکی هوایی وقت سازمان مورخ 24 خرداد 89 با محدودیت هایی مجاز به پرواز شده است؛

در این گزارش ذکر شده که هواپیمایی آسمان به این محدودیت های توجه نکرده است.

یعد از انتشار این گزارش، حسین علایی مدیرعامل شرکت هواپیمائی آسمان در گفتگو با خبرنگار الف گفت: طبق صفحه ۹ گزارش سانحه هوایی، از ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۸۹ خلبان فولاد پس از عمل قلب، مجاز بوده تا با کمک خلبان بدون محدودیت پزشکی و عملیاتی پرواز کند که توسط هواپیمایی آسمان کاملاً رعایت شده است.

وی افزود: همچنین خلبان فولاد از اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ معلم خلبان بوده و از ۱۳۹۶/۷/۲ معلم منتخب سازمان هواپیمایی کشوری بوده است و مشکلی برای پرواز نداشته است.

مدیرعامل شرکت هواپیمائی آسمان تصریح کرد: از طرفی این هواپیما از سازمان هواپیمایی کشوری مجوز پرواز داشته است و آرایه فنی ذکر شده ارتباطی با سانحه نداشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها