أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۲۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
بازی اصلاح‌طلبان، در زمین ضدانقلاب؛
بعد از پایان اعتراضات دیماه، رسانه‌های ضدحکومتی چندین بار با عملیات‌های مختلف سعی کردند مرم معترض را به خیابان بکشند تا آتش اعتراضات فروکش نکند، کشف حجاب چهره‎‌های شناخته‌شده در ملا عام و شایعه‌سازی‌ اصلاح‌طلبان در رسانه‌های عمومی را باید در امتداد این سیاست بررسی کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در روزهای گذشته یکی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب خبری را در توییتر خود منتشر کرد که واکنش های زیادی بدنبال داشت، مسعود کاظمی ادعا کرد دختربچه‌هایی که در مراسم شهرداری تهران در برج میلاد رقصیده بودند، به دادستانی احضار شده‌ و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند.





چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلب همچون آذر منصوری و چند اکانت توییتر که گفته میشود از طرف برخی نهادهای حامی دولت راه‌اندازی شده است نیز خبر دستگیری دختربچه‌ها توسط پلیس را بازنشر دادند تا جایی که کاربران عادی نیز تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفتند.

هنوز چند ساعت از انتشار این خبر نگذشته بود که مادر یکی از دختربچه‌هایِ حاضر در مراسم شهرداری تهران "دستگیری دختران و بازجویی آنان در دادستانی تهران" را از اساس تکذیب کرد و مسعود کاظمی روزنامه‌نگار اصلاح طلب ناچارا به دروغ بودن خبری که خودش منتشر کرده بود اعتراف نمود.

بعد از اینکه رسانه‌ها اعلام کردند خبر دستگیری دختربچه‌ها دروغ بوده است، آذر منصوری نیز مجبور به عذرخواهی شد و در توییتر خود نوشت: خبر احضار کودکان تکذیب شده است، با پوزش از مخاطبان این توییت را حذف و اصلاح میکنم.



در همین زمان که برخی از روزنامه‌نگاران و چهره‌های اصلاح‌طلب در حال دامن زدن به یک "شایعه‌ی خودساخته" بودند، عده‌ای که ادعا کردند دانشجوی دانشگاه امیرکبیر هستند در حیاط این دانشگاه دست به تجمع زدند، این تجمع که بدون همانگی با معاونت دانشگاه به راه افتاد، در نهایت به درگیری بین دانشجویان کشیده شد و هنوز مشخص نیست که مسببان این درگیری واقعا دانشجوی بوده‌اند یا نه! چراکه تاکنون هیچکدام از تشکل‌ها و انجمن‌های دانشگاه امیرکبیر مسئولیت این اقدام را برعهده نگرفته‌اند.

گذشته از اینکه تجمع کنندگان دانشگاه امیرکبیر از طرف کدام نهاد یا شخص هدایت می‌شدند، مطالبه آنان نیز مشکوک به نظر میرسد، آنان با سر دادن شعارهایی خواستار آزادی دانشجویانی بودند که به گفته خودشان در "اعتراضات دیماه" دستگیر و روانه زندان شده‌اند، اما این در حالیست که طبق اعلام مسئولین دانشگاه امیرکبیر، هیچ دانشجویی از این دانشگاه دستگیر نشده و زندان نرفته که بخواهد آزاد شود!!



نکته قابل توجه دیگر اینکه در همان ساعات اولیه برگزاری تجمع در دانشگاه امیرکبیر و قبل از اینکه رسانه‌های داخلی از ماجرا باخبر شوند، شبکه بی‌بی‌سی گزارش مبسوطی از بطن این تجمع اعتراضی منتشر کرد، رایو فردا نیز در همین رابطه با یکی از عوامل برگزاری این تجمع گفتگو نمود، وقتی این اتفاقات را کنار هم بگذاریم به سوالی بی‌پاسخ میرسیم که هدف و انگیزه برگزاری این تجمع چه بوده و چه کسانی بدنبال ایجاد ناامنیِ روانی در کشور هستند؟

بعد از پایان اعتراضات دیماه رسانه‌های ضدحکومتی چندین بار با عملیات‌های مختلف سعی کردند مرم معترض را به خیابان بکشند تا آتش اعتراضات فروکش نکند، کشف حجاب برخی از فعالین مدنیِ شناخته‌شده همچون "نرگس حسینی" و دعوت مردم به آشوب توسط جنبشی تحت عنوان ری‌استارتی‌ها نشان از آن دارد که عوامل ضدانقلاب با هر قیمتی که شده میخواهند کشور را به ناامنی بکشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها