أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۲۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
سارقان در دو هفته دو دستگاه خودپرداز را در محدوده ونک به سرقت بردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، صبح امروز مسئولان آموزشگاه موسیقی پارس در محدوده خیابان ملاصدرا در تماس با پلیس از سرقت دستگاه خودپرداز آموزشگاه خبر دادند. بلافاصله ماموران کلانتری 145 ونک برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران در بررسی های دوربین متوجه شدند چهار سارق پس از تخریب در ورودی آموزشگاه وارد محوطه شده و دستگاه خودپرداز بانک سامان را به سرقت برده و با یک دستگاه وانت از محل متواری شدند.

این سرقت در حالی رخ داده که موسسه به سیستم دزدگیر مجهز بوده که در شب حادثه غیرفعال بوده است.تلاش پلیس برای شناسایی سارقان ادامه دارد.

گفتنی است دو هفته قبل هم سارقان دستگاه خودپرداز بانک 24 ساعته در کنار مرکز خرید ونک را به سرقت برده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
۰
۰
سرقت از خود پردازها بیشتر از سرقت مسلحانه از بانک در روز یا سرقت بانک در شب مورد توجه هستند چون بر خلاف نقدینگی غیر قابل بر آورد موجود در باجه و گاوصندوق بانکها و همچنین استرس گیر افتادن در سرقتهای روزانه یا بر خلاف نقدینگی موجود در گاوصندوق بانکها در سرقتهای شبانه، نقدینگی موجود در خود پردازها، بویژه در تعطیلات آخر هفته و دیگر تعطیلات قابل برآورده و همچنین ریسک بسیار کمتری در سرقت از آنها وجود داره.

متاسفانه بانکها و صاحبین خودپردازهای خصوصی در سکوت خبری تصور میکنند گاوصندوق خودپرداز قابل سرقت نیست در حالیکه درب گاوصندوق خودپردازها دقیقا مثل گاوصندوقهای دیگه که به قول معاون سرقت اداره آگاهی فقط جعبه های آهنی هستند، به راحتی قابل باز شدن با دیلم هستند اگرچه سارقین جدیدا زحمت بازکردن درب گاوصندوقها، بویژه گاوصندوق خودپردازها را در محل به خودشون نمیدن و در واقع آش را با جاش میبرند تا با خیال راحت در یک جای امن درب گاوصندوق و خود پرداز را باز کنند و پول راحتی به دست بیارن.

مشکل دیگه اینه که هر شخص یا شرکتی از راه میرسه، اسم خودشو میذاره متخصص و یه پیشنهاد میده، بدون اینکه ضمانتی برای حرف و پیشنهادش ارائه کنه و فقط به فکر این هستند که هر جوری شده قرارداد را بگیرن و این هر جوری یعنی هر قیمتی و بانکها و صاحبین اماکن هم با این موضوع مشکلی ندارند در حالیکه از قدیم گفتن که هیچ ارزونی بی علت و هیچ گرونی بی حکمت نیست.

به هر حال، تنها راه پیشگیری از سرقت خودپردازها، تجهیز آنها به سیستمها و تجهیزات حفاظتی است که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه وگرنه این روش سرقت خیلی خیلی زود همه گیر خواهد شد تا جایی که تنها راه پلیس مثل همیشه پاک کردن صورت مسئله یا به عبارتی همون جمع کردن خود پردازها خواهد بود، دقیقا مثل کاری که در کرج بعد از سرقت تعداد زیادی خود پرداز انجام شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها