أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۳۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
خبرگزاری فرانسه:
خبرگزاری فرانسه بامداد پنجشنبه به نقل از منابع نزدیک به معارضان مسلح از ورود ارتش سوریه به منطقه «حموریه» در غوطه شرقی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش داده‌اند ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در غوطه شرقی وارد وارد منطقه «حموریه» شده است.

این خبر را بامداد شنبه به نقل از گروه موسوم به «ناظران حقوق بشر سوریه»، از منابع نزدیک به معارضان مسلح سوریه منتشر کرده است.

«حموریه» یکی از مهمترین شهرهای تحت سیطره گروه تروریستی «فیلق الرحمن» است که در جنوب غوطه شرقی قرار دارد.

نیروهای سوری، پیش از این بر منطقه «حوش المبارکه» و تعدادی مزرعه در شرق منطقه الریحان مسلط شده بودند.

شبکه الاخباریه سوریه گزارش داد که فشارهای ساکنان غوطه باعث می شود که تروریست‏ها به تعدادی از غیرنظامیان اجازه خروج از طریق گذرگاه های امن را بدهد.

بر اساس این گزارش، گروه های مسلح در غوطه شرقی صدها خانواده را گروگان گرفتند و تنها به تعدادی محدود از آنها اجازه خروج داده‌اند.

سه شنبه هفته گذشته، دو گروه از غیرنظامیان شهر «دوما» در غوطه شرقی از طریق راه خروج‌های انسانی ایجاد شده به گذرگاه «الوافدین» منتقل شدند تا تعداد کسانی که امروز این منطقه را ترک کرده‌اند، به 100 نفر برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها