امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۳۹۳۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
احمد توکلی مطرح کرد:
دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای نیز که زیر نظر فرزندان ایشان اداره می‌شود رسماً از بازرس ویژه خواسته‌است بازرسی را از این دفتر آغاز کنند که شروع شده است. پاکدستی رهبر و خانواده ایشان شهره است و حتی برخی از مخالفین نیز بار‌ها به این حقیقت اذعان کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، احمد توکلی در کانال شخصی خود نوشت: واقعیت آن است که سال هاست رهبری جدی‌ترین مواضع را علیه فساد گرفته اند و راه را بر مبارزه گشوده‌اند و مکررا بر رسیدگی بی غرضانه به عملکرد همه مسئولان و حتی نزدیکان و اعضای دفتر خویش تأکید کرده اند.


 
آخرین نمونه این است: در حکم صادر شده برای آقای فدایی به عنوان بازرس ویژه رهبری، ایشان بازرسی از نهاد‌های مربوط به رهبر را نیز بر وظائف بازرس ویژه افزودند. دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای نیز که زیر نظر فرزندان ایشان اداره می‌شود رسماً از بازرس ویژه خواسته‌است بازرسی را از این دفتر آغاز کنند که شروع شده است. پاکدستی رهبر و خانواده ایشان شهره است و حتی برخی از مخالفین نیز بار‌ها به این حقیقت اذعان کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
۵
۰
درود بر این پدر وارسته و این فرزندان شایسته . تا ابد فدایی ولایت و آقا هستیم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
لطفا اول حساب همه امام جمعه ها و نزدیکانشون مخصوصا امام جمعه رشت بررسی شه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها