کد خبر: ۴۳۹۴۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
محسنی اژه‌ای:
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه امروز تعدادی از مردم استان اصفهان با مشکلات کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: در جلسه‌ای که هفته گذشته سران قوا تشکیل دادند، به این مسئله نیز پرداختند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان با تبریک فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: نشست امروز با سایر نشست‌ها قدری تفاوت خواهد داشت. ما در رابطه با آب در کل کشور مسائلی داریم؛ متاسفانه خشکسالی هست و برخی از استان‌ها در کشور با یک خشکسالی طولانی مواجه هستند که از آن جمله استان اصفهان است.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: امروز تعدادی از مردم استان اصفهان با مشکلات کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند، در جلسه‌ای که هفته گذشته سران قوا تشکیل دادند به این مسئله نیز پرداختند، باید دید چه اقدام عاجل و موثری را در این مسئله می‌توان انجام داد.

وی تاکید کرد: با همراهی و همکاری همه مسئولان و اصحاب رسانه چه اقدامات فوق‌العاده و میانبری را می‌توان انجام داد؛ برنامه‌های میان و بلند‌مدت را می‌توان انجام داد ولی باید بررسی اقدامات فوری را در این زمینه را انجام داد.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه کشاورزان سه کار توامان را در حال انجام و تلاش هستند، اظهار داشت: کشاورزان باید مطلب و مشکل خود را به درستی تبیین کنند، مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند و سوم اینکه نباید کسی از مطالبه به حق آن‌ها سوء استفاده کند و اصل مطلب حق آن‌ها را مخدوش کند.

وی گفت: باید در زمینه رفع مشکل در حدی که ممکن است اقداماتی را انجام دهیم، علاقه داشتم از نزدیک مسائل را هم از زبان مردم و مسئولان بشنوم.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها