يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۴۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش دیگری از بقایای پیکرجانباختگان سانحه هواپیمای یاسوج - تهران در ارتفاعات دنا و در محل سقوط هواپیما پیدا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، عزیز فیلی اظهار داشت: بقایای دیگری از پیکرهای جانباختگان در روزهای گذشته و پیش از بارندگی های اخیر توسط تیم های اعزامی و نیروهای امدادی کشف شد ولی تاکنون شرایط نامساعد هوایی اجازه انتقال بقایای این پیکرها را نداده است.

وی تصریح کرد: تاکنون و از زمان آغاز عملیات جست و جوی پیکرهای جانباختگان این سانحه دلخراش 126 بافت انسانی تحویل پزشکی قانونی استان شده است.

فیلی ادامه داد: بر اساس اعلام پزشکی قانونی استان تاکنون 46 نفر از جان باختگان این سانحه هوایی احراز هویت و تحویل خانواده های آنان شده است.

وی ابراز داشت: با توجه به دستور استاندار عملیات جست و جوی بقایای پیکرها حتی در ایام تعطیلات نوروز متوقف نخواهد شد.

فیلی با بیان اینکه از زمان بروز این سانحه هوایی تاکنون سه لایه برفی بر روی محل سقوط هواپیما باریده است، گفت: در برخی از محل های سقوط هواپیما عمق برف حتی به بالای 4 متر نیز می رسد.

وی با توجه به شرایط سخت عملیات جست و جو در ارتفاع چهارهزار متری پازن پیر دنا و دهلیزهای یخی اطراف محل سقوط، افزود: هر لحظه احتمال سقوط بهمن به ویژه با گرم شدن هوا وجود دارد.

فیلی تصریح کرد: در روزهای آینده بیش از 145 نفر از تیم های متخصص و واکنش سریع از استان های مختلف از جمله اردبیل، زنجان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری ، مرکزی ، البرز و سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی در زمان های تعیین شده برای یافتن بقایای پیکرهای جانباختگان در استان حضور خواهند یافت.

وی تاکید کرد: عملیات جست و جوی بقایای پیکرها به ویژه در شرایط سخت و احتمال خطر بهمن و عبور از دهلیزهای یخی تنها توسط نیروهای متخصص و مجرب امکان پذیر است.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح روز یکشنبه 29بهمن ماه گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو ‌شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.

این هواپیما هر روز دو پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به ‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها