يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۴۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به جهش قیمت مرغ در بازار گفت: به دلیل افزایش تقاضا در بازار قیمت مرغ با رشد جهشی به ۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، مهدی یوسف خانی در خصوص تغییرات قیمت مرغ در روز‌های پایانی سال اظهار کرد: روز گذشت قیمت‌ها تا حدودی روند کاهشی داشت، اما امروز به دلیل افزایش تقاضا جهش قیمت را شاهد بودیم.

وی افزود: قیمت هرکیلو مرغ برای عرضه به مشتری ۸ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده است که پیش بینی می‌شود با کاهش تقاضا در روز‌ها آتی روند کاهشی به خود بگیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص عرضه تخم مرغ و قیمت‌ها بیان کرد: هر شانه تخم مرغ تنظیم بازار ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین عرضه می‌شود و قیمت هرشانه تخم مرغ در مغازه‌های سطح شهر به ۱۹ هزار تومان هم می‌رسد.

یوسف خانی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلی در توزیع مرغ در بازار نداریم و نوسان و جهش قیمت در روز‌های پایانی تنها به دلیل افزایش تقاضا بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها