يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۴۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام پروازها طبق برنامه و زمان درج شده در بلیت ها خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: نظر به اینکه مقرر است ساعت رسمی کشور از ساعت ٢٤ امشب یکم فروردین ماه 1397 یک ساعت به جلو کشیده شود لازم است مسافران پروازهای داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور برنامه های خود را بر اساس زمان درج شده در بلیت های هواپیما انجام داده و در فرودگاه ها حضور یافته واز پروازها جا نمانند.

به گفته وی، تمام کادرهای پروازی داخلی و خارجی زمان پرواز خود را بر اساس زمان رسمی ایران تنظیم کرده اند و از این رو مسافران باید طبق زمان درج شده در بلیت در فرودگاه حضور یابند.

جعفرزاده افزود: تمام مقدمات لازم برای مدیریت این پروازها در ایران صورت گرفته و مانند تجربه سال‌های قبل فرودگاه‌ها مشکلی در تغییر ساعت پرواز نخواهند داشت.

بر اساس این گزارش، طبق قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی ساعت رسمی کشور در ساعت 24 امشب یکم فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها