أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۵۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
«برخی از اینکه دیگران را بدوشند در پوست خود نمی‌گنجند و برخی دیگر حتی خوشحال‌ترند که دوشیده شوند. همزمان، یمنی‌ها، که برخی مجرمین جوان می‌خواهند با بالا رفتن از دوش آن‌ها یک شبه راه ترقی را طی کنند، همچنان از سوی غرب فراموش‌شده‌اند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «محمد جواد ظریف» همزمان با سالگرد آغاز حمله عربستان به یمن با انتشار عکس تحقیرآمیز دیدار محمد بن سلمان و ترامپ، در توئیتر نوشت: «برخی از اینکه دیگران را بدوشند در پوست خود نمی‌گنجند و برخی دیگر حتی خوشحال‌ترند که دوشیده شوند. همزمان، یمنی‌ها، که برخی مجرمین جوان می‌خواهند با بالا رفتن از دوش آن‌ها یک شبه راه ترقی را طی کنند، همچنان از سوی غرب فراموش‌شده‌اند.»

ترامپ هفته گذشته در جریان دیدار با «محمد بن سلمان»، ولی عهد عربستان سعودی در کاخ سفید، نموداری از قرارداد‌های تسلیحاتی آمریکا و عربستان را به دوربین‌ها نشان داد و از بن سلمان خواست خرید‌های تسلیحاتی عربستان از آمریکا را بیش از پیش افزایش دهد.

منابع سعودی به رسانه‌های آمریکایی گفته‌اند بن سلمان از این اقدام ترامپ احساس تحقیر کرده است.

در جریان سه سالی که از حمله عربستان به یمن می‌گذرد، کشور‌های غربی نه تنها این حملات را که ده‌ها هزار کشته و زخمی بر جای گذاشته و بزرگترین قطحی چند دهه اخیر را در یمن ایجاد کرده، محکوم نکرده‌اند، بلکه حمایت تسلیحاتی همه جانبه‌ای از ریاض داشته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها