أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۶۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد تمامی خودرو‌ها با توجه به حجم بالای خودرو‌ها و به‌منظور تخلیه بار ترافیکی از سمت تهران به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محور‌های مازندران اظهار کرد: موج بازگشت سفر‌های نوروزی محور‌های هراز و کندوان را قفل کرد.

وی بیان کرد: درحال حاضر تردد تمامی خودرو‌ها با توجه به حجم بالای خودرو‌ها و به‌منظور تخلیه بار ترافیکی از سمت تهران به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده و شاهد حجم بسیار سنگین خودرو‌ها از شمال به سمت تهران در محور کندوان هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: همچنین محدوده پارک جنگلی، چلاو و تونل تکاور از شمال به سمت تهران ترافیک بسیار سنگین و دیگر مقاطع به‌صورت نیمه‌سنگین است.

این مسؤول تصریح کرد: آمد و شد خودرو‌ها در محدوده قائم‌شهر به شیرگاه نیمه‌سنگین، زیراب به پل‌سفید سنگین و دواب تا ورسک نیمه‌سنگین است.

هاشمی یادآور شد: همچنین تردد خودرو‌ها در محور کیاسر به‌صورت پرحجم بوده و در برخی مقاطع شاهد ترافیک سنگینی در این محور هستیم که محدودیت یک‌طرفه شدن به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر هزارچم محور کندوان و گدوک محور سوادکوه مه‌آلود و با کاهش دید همراه و بیشتر محور‌های کناری بارانی و لغزنده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها