أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۶۷۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
پرسپولیس روز گذشته نتوانست مقابل نسف قارشی به پیروزی برسد.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته هم نتوانست طمع برد در سال 97 را بچشد و برابر تیم نسف قارشی با نتیجه مساوی متوقف شد. نتیجه ای که باعث اعتراض هواداران این تیم به نحوه چینش ترکیب تیم توسط برانکو شد. آن ها حتی پرسپولیس را به بی انگیزگی و بی برنامگی هم متهم کردند و معتقد بودند که این تیم بعد از دربی چندان انگیزه ای برای رقابت ندارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو دیروز تیمش را با آرایشی دفاعی به زمین فرستاد اما به نظر می رسد که کاری عاقلانه و منطقی را انجام داد. پرسپولیس در زمین نسف کار سخت و دشواری داشت ولی توانست با ارائه فوتبالی منطقی و کسب یک امتیاز، صعودش را به مرحله بعد قطعی کند. برد پرسپولیس هم چندان در تغییر وضعیت این تیم موثر نبود چون آن ها در هر صورت در رتبه دوم قرار می گرفتند.

حالا بازی آخر پرسپولیسی ها مقابل السد تعیین کننده خواهد بود و آن ها آنجا برای صعود به عنوان تیم اول احتیاج به کسب پیروزی مقابل نماینده قطر در استادیوم آزادی دارند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها