أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۶۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
حمید درخشان :
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تساوی مقابل نسف قارشی کار ارزشمندی انجام داد وخیال خود و هوادارانش را از بابت صعود به مرحله بعد راحت کرد.
به گزارش پایگاه 598، پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تساوی مقابل نسف قارشی کار ارزشمندی انجام داد وخیال خود و هوادارانش را از بابت صعود به مرحله بعد راحت کرد.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون تساوی این تیم مقابل نسف قارشی ازبکستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: در این دیدار پرسپولیس با احتیاط بازی کرد و هدف اصلی سرخپوشان کسب یک امتیاز و صعود به مرحله حذفی بود، نباید فراموش کنیم که صعود به مرحله بعد بخش مهمی از این رقابت ها به شمار می‌رود و پرسپولیس با این تساوی کار ارزشمندی انجام داد و خیال خود و هوادارانش را از بابت صعود به مرحله بعد راحت کرد و در بازی با السد می‌تواند با ریسک بالاتری شانس خود را برای سرگروهی امتحان کند.

بازیکن پیشین تیم ملی در ادامه درباره بازی آخر پرسپولیس مقابل السد افزود: اگر بازی رفت مقابل السد خاطرتان باشد پرسپولیس روی غافلگیری گل خورد و هر بار که فشار آورد تا نتیجه را جبران کند، بر روی ضد حملات گل‌های دوم و سوم را دریافت کرد بنده پیش از این هم گفتم که پرسپولیس توان شکست ژاوی و یارانش را در ورزشگاه آزادی دارد و امیدوارم با حمایت هواداران این اتفاق رخ دهد و پرسپولیس بتواند به عنوان سرگروه از این به مرحله دوم صعود کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره انتقاداتی که درباره عدم حضور نوراللهی و مسلمان در ترکیب اصلی سرخپوشان مطرح می شود، اظهار کرد: حضور بازیکنان در ترکیب تیم با صلاحدید سرمربی صورت می گیرد اما معتقدم پرسپولیس در این بازی می خواست کمربند خط میانی خود را محکم کند و از این رو تعویض‌های که صورت گرفت در همین راستا بود اما فکر می‌کنم حضور نوراللهی و به ویژه مسلمانان در بازی‌های آینده برای پرسپولیس کارگشا باشد.

درخشان در بخش پایانی صحبت هایش پیرامون بازی های لیگ گفت: به نظر من پرسپولیس باید همه توان خود را در بازی پدیده بگذارد تا با برد این تیم قهرمانی خود را مقتدرانه جشن بگیرد و خیال خود و هوادارانش را نیز از قهرمانی راحت کند، البته منظورم به صورت قطعی و روی کاغذ است و بدین ترتیب با تمام توان ذهنی و فیزیکی فقط به دیدار مهم و سرنوشت ساز السد فکر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها