أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۷۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
محمد علیخانی در خصوص تصویب آئین‌نامه خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک، گفت: طبق قانون این آئین‌نامه باید برای تصویب به کمیسیون عمران شورا بیاید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید تا هفته آینده آیین نامه خبرنگاران برای دریافت آرم را تدوین کند و اگر این کار را انجام دهد شورا خودش اقدام می‌کند.

محمد علیخانی در خصوص تصویب آئین‌نامه خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک، گفت: طبق قانون این آئین‌نامه باید برای تصویب به کمیسیون عمران شورا بیاید.

وی با بیان اینکه هنوز آئین‌نامه‌ای از سوی شهرداری ارسال نشده است گفت: در هفته آینده از شهرداری تهران می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر این آئین‌نامه را ارسال کند و اگر شهرداری این آئین‌نامه را نیاورد خودمان اقدام می‌کنیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با تأکید بر این موضوع که تصویب با شوراست و اجرا با شهرداری گفت: بر نحوه اجرا نیز در شهرداری نظارت می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

علیخانی تأکید کرد:‌باید تا پایان ماه آئین‌نامه تدوین شود تا خبرنگاران بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

وی در خصوص کاهش سهمیه خبرنگاران گفت: در سال‌های گذشته ۶ الی ۷ هزار آرم طرح ترافیک توزیع می‌شد که تعداد زیادی از افرادی که آرم دریافت می‌کردند خبرنگار نبودند ما تلاش کردیم امسال فقط به خبرنگاران آرم طرح ترافیک بدهیم.

وی تأکید کرد: البته خبرنگارانی که خودرو دارند و به افرادی هم که آرم ندهیم کارت اعتباری مترو می‌دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها