يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۷۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
فصل سوم سریال «ستایش» بدون حضور رامسین کبریتى و حدیث میرامینى در تهران آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: مدیر تولید سرى جدید سریال «ستایش» در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت این سریال گفت: فصل سوم ستایش از یازدهم فروردین در مناطق شرق تهران آغاز شده است و در حال حاضر تمام عوامل با انگیزه و اشتیاق فراوان سرکار حضور پیدا مى کنند. به احتمال بسیار قوى تصویربردارى این سریال ٨ ماه طول بی انجامد.

وى افزود: نقش رامسین کبریتى در فصل جدید هم حضور دارد و فقط بازیگر ندارد ولى کارکرد نقش صابر در سریال همچنان وجود دارد. همچنین خانم حدیث میرامینى هم در فصل سوم «ستایش» بازى ندارند که البته رایزنى هاى لازم با ایشان صورت گرفت ولى وى دلیل عدم حضور خود در سرى سوم «ستایش» را سفر خود به خارج از کشور عنوان کردند. بزودى با بازیگر جایگزین نقش حدیث میرامینى قرارداد خواهیم بست و نام آن را رسانه اى خواهیم کرد. رامسین کبریتی به شبکه ماهواره‌ای «جم» پیوسته است.

این مدیرتولید خاطرنشان کرد: داستان فصل سوم دقیقا از فرداى پایان فصل دوم آغاز مى شود. سناریو سریال کامل است، اما در حالت بازنویسى قرار دارد.

سعید مطلبی نگارش فصل سوم ستایش را در ۳۰ قسمت بر عهده دارد و آرمان زرین کوب تهیه کننده و سعید سلطانی کارگردان این سریال است. فصل ۱ و ۲ ستایش، در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی و ... از بازیگران فصل‌های پیشین این سریال بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها