أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۷۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تمام بازیکنانش را برای فصل بعد می‌خواهد، گفت: داور بازی با سایپا ما را نابود کرد و گویا لطمه زدن به پرسپولیس عادی شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین ظهر امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با نسف قارشی گفت: خیلی از نتیجه‌ای که به دست آمد خوشحالم. نظم و نظام تاکتیکی و نتیجه گرفتن مهم است. شاید در تلویزیون به نظر نمی‌رسید، ولی بازی جنگنده و سنگین بود.

وی افزود: می‌دانم انتقاداتی از ما می‌شود و این هم حق شماست که انتقاد کنید، ولی ما در این برهه از زمان صعودمان در آسیا قطعی شده است؛ در حالی که سال گذشته منتظر بازی با الوحده بودیم و حتی برد مقابل الوحده هم تضمینی برای صعود ما نبود. برای همین به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه دوست دارد با الاهلی یا الجزیره بازی کند، گفت: الاهلی نسبت به چند ماه پیش تیم متفاوتی است. نه عمر السوما هست نه لئوناردو. مهم نیست با چه تیمی بازی می‌کنیم. مهم این است ما چه عملکردی داشته باشیم.

برانکو درباره احتمال رویارویی با الاهلی عربستان و اینکه پرسپولیس کدام کشور را برای میزبانی انتخاب کرده است، اگر با الاهلی بازی کنیم، ما تعیین می‌کنیم کجا بازی کنیم. الاهلی هم خودش زمین میزبانی را انتخاب می‌کند.

وی در خصوص افت پرسپولیس و نداشتن طراوت در بازی هایش بعد از دربی بخصوص مقابل سایپا و نسف قارشی تاکید کرد: متوجه سئوال شما و طراوت نمی‌شوم. بله ما مقابل نسف قارشی گل نزدیم. مقابل سایپا ۸۰ درصد مالکیت توپ داشتیم و ۲۴ شوت زدیم و هفت شانس گل داشتیم. دو توپ ما هم به تیرک خورد. به هر حال فوتبال همین است. داور هم مقابل سایپا ما را نابود کرد. این بازی را حساب نمی‌کنند و گویا لطمه زدن به ما عادی است. ما موثرترین تیم در لیگ هستیم و کمترین گل را خورده ایم؛ حالا اینرا باید چطور توجیه کنیم؟

سرمربی پرسپولیس درباره لیستش برای فصل آینده و تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل گادوین منشا، گفت: انتظارمان این است منشا بهتر و بهتر شود. البته ایشان مهاجم است و مهاجمان همیشه تحت فشار هستند. باید ببینیم تا آخر فصل چه می‌شود. من همه بازیکنان را می‌خواهم.

برانکو درباره دیدار با پدیده مشهد هم گفت: به پدیده احترام می‌گذاریم. با این تیم بازی سختی در نیم فصل اول داشتیم. تا وقتی که ۶ امتیاز از پدیده کم نشده بود با قاطعیت بالای جدول بودند. ما هم هدف خودمان را داریم.

وی در خصوص احتمال قهرمان شدن پرسپولیس در مشهد، گفت: حتما.

سرمربی پرسپولیس درباره انتقادات حسین کلانی مبنی بر اینکه برانکو باید در افکارش تجدیدنظر کند، گفت: انتقاد همیشه خوب است. مردم و افراد هستند که انتقاد کنند و هرکسی نظر خودش را بگوید. فقط اینقدر می‌دانم که هرگز پرسپولیس مثل امسال نتیجه نگرفته است هم در آسیا و هم در لیگ برتر. آنهم باوجود تمام ناعدالتی‌هایی که به ما شده است. نمی‌دانم چرا انتقاد می‌کنند. وقتی با نتیجه سه بر صفر می‌بریم می‌گویند چرا پنج بر صفر نبرده اید. وقتی با یک گل می‌بریم، می‌گویند چرا بیشتر گل نمی‌زنند. انتقاد‌ها همیشه هست.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس بعد از رفتن سرتن چوک دستیارش از این تیم دچار مشکل شد، با خنده گفت: یعنی من هیچ کاری نمی‌کنم؟!

وی در واکنش به این جمله که آیا شما دوست دارید چوک به پرسپولیس برگردد؟ تاکید کرد: وقتی آندره (پانادیچ) از پرسپولیس رفت، گفتند جایش خالی است. وقتی چوک آمد ابتدا خوب نبود، ولی قهرمان شدیم و بعد خوب شد. بعد دوباره او بد شد و حالا که رفته دوباره خوب شده است!

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال شکایت باشگاه پرسپولیس از خلیل آزمون به خاطر ارسال پیامک به وی بعد از بازی با سایپا، گفت: نمی‌دانم؛ خبر ندارم. این مسائل در فوتبال هست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها